راه‌اندازی اتوبوس دیابت تا پایان سال در کشور

مدیرعامل یک شرکت تجهیزات پزشکی از فعالیت هشت اتوبوس دیابت تا پایان سال در کشور خبر داد‌.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ناصر مستوفی، مدیرعامل یک شرکت تجهیزات پزشکی اظهار کرد: این شرکت سه اصل اساسی مباحث مالی، مسئولیت اجتماعی و مسئولیت محیط زیستی را پیگیری کرده که مسئولیت اجتماعی به صورت جدی در بسیاری از کشور‌های دنیا دنبال شده است و ما هم این موضوع را برای کارمندان شرکت، بیماران و مردم در نظر گرفته‌ایم و مورد توجه قرار داده‌ایم.

او با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس دیابت و چاقی در شیراز گفت: تا قبل از پایان سال اتوبوس دیابت و چاقی دیگری نیز در تبریز راه اندازی می‌شود و با این حساب هشتمین اتوبوس دیابت در سال ۹۸ در کشور آغاز به کار می‌کند. برای سال آینده نیز سه شهر دیگر مجهز به اتوبوس‌های دیابت می‌شوند.


بیشتر بخوانید: دیابت نوع ۲ قابل درمان است؟ +علائم و نشانه‌های ابتلا


مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: چاقی و دیابت دو بیماری هستند که می‌توان به میزان زیادی از آن‌ها با افزایش آگاهی و اطلاع رسانی پیشگیری کرد. یکی از اهداف راه اندازی اتوبوس‌های دیابت و چاقی، افزایش ارتقا و دانش مردم در مورد دیابت و چاقی است.

مستوفی در پایان گفت: در اتوبوس‌های دیابت و چاقی علاوه بر اینکه افراد بیماری چاقی و دیابتشان در صورت مراجعه شناسایی می‌شود راهنمایی های لازم نیز انجام می‌گیرد که چه اقداماتی برای درمان و کنترل دیابت و چاقی خود داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار