درگرامیداشت دهه مبارک فجر، سه طرح عمرانی در سلسله روز یکشنبه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حمید بهاروند رییس اداره آب و فاضلاب روستایی سلسله گفت: برای بهره برداری از طرح آبرسانی روستای جافر علی از توابع بخش فیروزآباد شامل یک مخزن ۵۰ متر مکعبی، اتاقک کلرزنی، لوله گذاری به طول یک کیلومتر، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حمید بهاروند افزود: با بهره برداری از این طرح ۳۸ خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

او اظهار داشت: این پروژه به نمایندگی از چند طرح آبفار شامل تعمیر و بهسازی چشمه زنگیوند، لوله گذاری در سطح روستاها با بیش از پنج کیلومتر، مهندسی هشت ایستگاه پمپاژ و ساخت سه اتاقک کلرزنی که بر اثر سیل خسارت دیده اند به بهره برداری رسیده و اعتبار هزینه شده برای آنها در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

رضا مینایی شهردار فیروزآباد با اشاره به جذب ۲.۵ میلیارد تومان از اعتبارات سیل برای این شهر افزود: کانال سنگی این منطقه که در جریان سیل فروردین ماه بخش زیادی از آن تخریب شددر این ایام با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سیل، بازسازی و مرمت شد.

رئیس اداره بهزیستی سلسله نیز گفت: امروز یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۳۰ باب منزل مسکونی مددجویی بهزیستی به بهره برداری رسید.

احمد حیدری مهر با بیان اینکه ۱۵واحد از آنها، واحدهای خسارت دیده بر اثر سیل بوده افزود: برای ساخت این واحدها در مجموع ۷۳۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت شده، ۱۵ واحد دیگر نیز در دست ساخت است که در هفته دولت بهره برداری می شوند.

در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ طرح با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان در سلسله به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.