اعلام محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت ترافیکی و مسیر‌های جایگزین مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کلانشهر اهواز اعلام شد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهوازبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: محدودیت ترافیکی و مسیر های جایگزین مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در کلانشهر اهواز به شرح ذیل اعلام شد.

او افزود: در ۲۲ بهمن ماه، میدان مولوی به سمت پل چهارم مسدود است و امانیه، بلوار تخت سلیمان به سمت پل کابلی مسیر غرب به شرق به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به خیابان سلمان فارسی غربی و سلمان فارسی شرقی و از سمت شمال و جنوب مسدود و خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

به گفته جمشیدی، همچنین در خیابان ۲۴ متری از میدان شهدا به سمت سه راهی آزادگان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و مسیر جایگزین، بلوار ساحلی شرقی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بیان کرد: در خیابان ۳۰متری شریعتی از چهارراه زند به سمت تقاطع سلمان فارسی تا تقاطع امام شریعتی، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب محدودیت ترافیکی وجود دارد و بلوار ساحلی شرقی (بلوار فهمیده) مسیر جایگزین خواهد بود.

او ادامه داد: محدودیت ترافیکی در بلوار آیت الله بهبهانی از تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاووس مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب اعمال می‌شود و خیابان پیروزی (خیابان کمپانی) بعنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

سرهنگ منصور جمشیدی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی در خروجی بلوار ساحلی از سمت بانک صادرات و هتل پارس به سمت خیابان آزادگان اعمال و مسیر جایگزین بلوار ساحلی شرقی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال است.

او در ادامه گفت: محدودیت ترافیکی خیابان طالقانی به سمت میدان شهدا اعمال می‌شود و مسیر جایگزین خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق است.
سرهنگ جمشیدی بیان داشت: محدودیت ترافیکی در خیابان ۲۴ متری از خیابان مصطفائی تا میدان شهدا مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود و بلوار ساحلی شرقی به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.