رونمایی تیزر سریال نون خ

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از رونمایی تیزر سریال «نون خ» و لوگوی نهایی کرمانشاه‌ ۲۰۲۰ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

سریال نون خبه  گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   علی صابربا اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حضور فعال استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی به کار گرفتهایم، گفت: با حضور استاندار کرمانشاه، از لگوی نهایی کرمانشاه‌ ۲۰۲۰ که مورد تایید استانداری هم هست، رونمایی می شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه در ادامه گفت: ۱۵ گروه از بخش خصوصی که شامل پنج غرفه صنایع دستی، یک غرفه انجمن صنایع دستی، سه غرفه دفاتر خدمات مسافرتی، ۲ غرفه هتل‌ها، یک غرفه بوم‌گردی، ۲ غرفه رستوران، دم نوش خانه و سوغات کرمانشاه و یک غرفه هم مجتمع گردشگری که روی هم ۱۵ غرفه توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه بین المللی خدمات و محصولات خود را عرضه می کنند.

او در ادامه با بیان اینکه یک غرفه ۴۵ متری هم ویژه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه است، تصریح کرد: در مجموع مساحتی که به غرفه های استان اختصاص داده اند ۲۳۰ متر مربع است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه در ادامه افزود: یک راهنمای گردشگری انگلیسی زبان هم به همراه ما در نمایشگاه حضور دارد تا بتوان گردشگران و مسافرینی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند را با آثار تاریخی و طبیعی کرمانشاه به عنوان گهواره تمدن آشنا کند.
صابر گفت: غرفه‌های ما به‌صورت ام دی اف و سازه در حال ساخت است و ان‌شاءالله به ‌صورت سازه‌ای آثار تاریخی و طبیعی و صنایع دستی استان معرفی می شود و همزمان کلیپ هایی از جاذبه های دیدنی و تاریخی کرمانشاه به نمایش گذاشته می شود.

او در خاتمه با بیان اینکه ۵۰ متر مربع در فضای بیرون نمایشگاه نیز به سیاه چادر و عرضه محصولات بومی و لبنیات اختصاص داده شده، افزود: غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در سالن ۱۸ واقع شده که از درب غربی نمایشگاه و خیابان سئول در دسترس است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار