بهره برداری از ۳ پروژه مدرسه سازی در بافت، فهرج و عشایری

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از افتتاح و بهره برداری ۳ پروژه مدرسه سازی در بافت، فهرج و عشایری خبر داد.

بهره برداری از ۳ پروژه مدرسه سازی در بافت، فهرج و عشایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به همراه احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز ۳ باب مدرسه در بافت، فهرج و عشایری بافت افتتاح و به بهره برداری رساندند.

واعظی نژاد در خصوص پروژه مدرسه سعدی شهر بافت گفت: این پروژه ۱۷ کلاسه و در دو طبقه با ۱۴۶۰ متر مربع زیربنای آموزشی، ۲هزار متر مربع محوطه سازی و ۴۰۰ متر مربع حصارکشی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای مقطع ابتدایی پسرانه تحویل آموزش و پرورش شد.

او افزود: مدرسه عشایری که در حاشیه شهر بافت ساخته شده نیز ۷ کلاس درس دارد و با ۷۶۰ متر مربع زیر بنای آموزشی و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش عشایری شد.

واعظی نژاد تصریح کرد: صبح دیروز هم یک باب مدرسه مشارکتی خیری ۴ کلاسه به نام مبارک شهید فولادی در روستای غلور آباد فهرج به بهره برداری رسید که این مدرسه هم با ۳۲۰ متر مربع ساختمان آموزشی و۲۵۰۰متر مربع محوطه سازی و۵۰۰ متر مربع حصارکشی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار