مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش حمیدیه برگزار شد

فرماندار حمیدیه گفت: امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش با حضور معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه برگزار گردید.

او در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های سعیداوی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش، بیان داشت: تغییرات لازمه زندگی و مدیریت پویا است و هدف از انجام تغییرات، تلاش برای انتقال و کسب تجربه افراد در جایگاه‌های مختلف است.

هاشمی اظهار کرد: گاهی اوقات نظام آموزشی مجبور است برای دست یابی به اهداف آموزشی و پرورشی در زمینه مدیریتی تحولاتی ایجاد کند تا زمینه را برای استقرار اهداف و برنامه ریزی‌های مطلوب فراهم کند و در اصل تحول در این جهت صورت می‌گیرد تا نگرش‌ها به یکدیگر نزدیک‌تر شود.

این مقام مسئول ادامه داد: توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف همه مسئولان است.

فرماندار شهرستان حمیدیه در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته خواستار توجه بیش از پیش مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان به مسائل تعلیم و تربیت دانش آموزان شد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های سعیداوی مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش حمیدیه تجلیل بعمل آمد و عزیز مزرعه به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
طلاست.
از روز معارفه پیشرفت و نظم رو می فهمید.