بارش‌های پراکنده برف و باران در برخی مناطق استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با فعالیت سامانه ناپایدار در دو روز آینده روز سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق غربی و شمالی استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در دو روز آینده، اظهار کرد: وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر برای بسیاری از مناطق استان در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: روز سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق غربی و شمالی استان به ویژه در داران، اردستان، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه و بویین میاندشت وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا هفت درجه سردتر می‌شود، ادامه داد: بوئین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

همچنین براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب بارش رگبار برف و کاهش محسوس دما در مناطق غربی، شمالی و مناطق کوهستانی و مرتفع از اواسط روز سه شنبه، لغزندگی جاده‌ها دور از انتظار نیست؛ از این رو به مسافران توصیه می‌شود هنگام تردد در مناطق مرتفع و محور‌های مواصلاتی تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.


انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.