با خرید کارت گردشگری، تقریبا رایگان به دبی سفر کنید!

دبی شهری زیبا و پر از جاذبه های دیدنی و فوق العاده است که سالانه مسافران بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند.

با خرید کارت گردشگری، تقریبا رایگان به دبی سفر کنید!به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دبی شهری زیبا و پر از جاذبه های دیدنی و فوق العاده است که سالانه مسافران بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند. از آن جایی که دیدنی های جاذبه ها و تفریحات دبی زیاد است، مسئولین این شهر برای مسافران خود، خدمت ویژه ای تحت عنوان کارت گردشگری دبی را به وجود آورده اند. گردشگرانی که به دبی سفر می کنند می توانند با تهیه این کارت، در هزینه های سفر خود به شکل قابل توجهی صرفه جویی کنند. چیزی تا شروع تعطیلات نوروز 99 نمانده و قطعا مسافران زیادی قصد سفر به دبی را دارند. اگر شما هم می خواهید به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید، در ادمه این مقاله با ما باشید تا کارت گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم.

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

همانطور که گفتیم، کارت گردشگری دبی یکی از تسهیلاتی است که از طرف مسئولین و سازمان گردشگری دبی برای مسافرینی که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، به وجود آمده است. کسانی که کارت گردشگری دبی را تهیه می کنند، می توانند تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. از نظر بسیاری از مسافرینی که به دبی سفر می کنند، کارت گردشگری دبی یکی از بهترین خدمات توریستی است که در دبی برای مسافرینی که به این شهر سفر می کنند، به وجود آمده زیرا هم در هزینه های مالی و هم در زمان افراد با استفاده از این کارت، صرفه جویی می شود. از مزایای این کارت برای مسافران این است که می توانند تا از انواع تفریحات مختلفی که در دبی وجود دارد، با تخفیف استفاده نمایند. در اینجا توضیح این مسئله ضروری است که در کنار دریافت کارت گردشگری دبی، مهم ترین عاملی که سفری خوب به دبی را برای شما سبب خواهد شد، انتخاب بهترین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایران برای خرید تور دبی است. زیرا هم می توانید امکانات کامل تور مخصوصا در زمینه گشت های خرید و تفریحی را داشته باشید و هم از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در7 روز هفته و حتی در ایام تعطیل استفاده نمایید.

با خرید کارت گردشگری، تقریبا رایگان به دبی سفر کنید!

کارت گردشگری دبی، دارای 3 نوع مختلف است که در ادامه آن ها را برای شما بررسی خواهیم کرد.

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

مسافرینی که این کارت را خریداری می کنند، می توانند از 30 درصد تخفیف برای بازدید از 3 تا 5 جاذبه این شهر برخوردار شوند. اگر می خواهید با تور دبی به این شهر سفر کنید، بهترین کار این است که با خرید این کارت، از چندی از بهترین جاذبه های این شهر، بازدید نمایید. با استفاده از این کارت می توانید هزینه های بازدید از جاذبه های دبی و یا اطراف آن را تا 30 درصد کاهش دهید و همچنین یک دفترچه حاوی اطلاعات جاذبه های شهر هم دریافت نمایید. البته با استفاده از این کارت می توانید از هتل های دبی و رستوران ها هم تخفیف بگیرید. با استفاده از کارت Dubai Flexi Attractions Pass می توانید تا از جاذبه هایی که در جدول زیر می آوریم، با تخفیف بازدید نمایید.

پارک آبی هتل آتلانتیس

سقوط آزاد در تونل باد

تور شهری با استفاده از اتوبوس  روباز

گشت ۹۰ دقیقه  ای آبی با قایق تندرو

دلفیناریوم دوبی

تماشای شهر از بالای برج خلیفه

تور کشتی تفریحی جزیره نخل جمیرا

پیست اسکی فضای بسته

تور سافاری در صحرا همراه با شام

شهربازی موضوعی هاب زیرو

آکواریوم و باغ  وحش زیر آب دبی

اتوبوس عجایب

تور کشتی تفریحی مارینا داو با شام

تور کشتی تفریحی لاما کریک

 

کارت گردشگری Dubai Unlimited Attraction Pass

با خرید این کارت می توانید تا 50 درصد تخفیف برای بازدید از جاذبه های دیدنی شهر دبی و یا رستوران های آن برخوردار شوید. تنها تفاوتی که کارت نامحدود (Unlimited) با کارت انعطاف پذیر (Flexi) دارد این است که استفاده از این کارت هیچ محدودیتی ندارد و حتی می توان در 5 روز متوالی از آن استفاده نمود.

توجه داشته باشید که این 2 کارت 7 روز بعد از صدور باطل می شود.

کارت گردشگری Dubai All Inclusive Pass

فرق این کارت با 2 کارت قبلی این است که می توان با خرید آن از 35 جاذبه، اماکن تفریحی و رستوران های دبی به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کرد. مسافران تور دبی می توانند این کارت را در پکیج  های 2، 3، 4، 5 و 7 روزه تهیه کنند. از دیگر مزایای این کارت می توانیم به امکان استفاده از آن هم به صورت اپلیکیشن موبایلی و هم بعه صورت چاپی اشاره نماییم. از این کارت حداکثر تا 2 هفته بعد می توانید استفاده نمایید.

 برخی از بهترین جاذبه هایی را که با استفاده از این کارت می توانید از آن ها بازدید نمایید را در جدول زیر برایتان می آوریم.

شهربازی موضوعی سر بسته آی. ام. جی ورلد آو ادونچرز

بازدید از جنگی مصنوعی عمودی گیاهان گرمسیری گرین پلنت

تور جزایر نخل با قایق های کایاک

اسکی در پیست اسکی پلار پس

تور دریایی با قایق تندرو در اطراف برج  العرب، هتل آتنالتیس، جزایر نخل و تالاب دبی

باد موج سواری

تماشای شهر از یالای برج خلیفه

تور شهری دبی با اتوبوس  روباز

بازی در زمین گلفTee & Putt Mini Golf Glow-in-the-Dark

بازدید از مرکز تفریحی ترسناک هایستر یا هانتد اترکشن

تور کشتی تفریحی جزایر نخل

زمین بازی لیزرتگ

تور دوچرخه  سواری در جمیرا

آکواریم لاست چمبرز

 

کارت گردشگری دبی را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد.

برای مقایسه اطلاعات کامل و رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی به وب سایت الی گشت مراجعه کنید:

https://www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-دبی/

در این مقاله همه چیز را درباره کارت گردشگری دبی برایتان گفتیم. با این که خرید کارت گردشگری دبی تنها یکی از راه هایی است که می توان به وسیله آن، سفری خوب و راضی کننده به دبی داشت اما نصف راه شما برای ساختن سفری تکرار نشدنی به دبی، تنها با انتخاب شرکت مسافرتی و گردشگری است که بهترین تور دبی را در سراسر ایران به همراه امکانات، خدمات خوب و پشتیبانی های شبانه روزی ارائه کند، طی خواهد شد. در انتها برای شما سفر خوبی با تور دبی آرزومندیم.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار