نشست فرهنگی آموزشی ریحانه‌های بهشتی برگزار شد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: نشست فرهنگی آموزشی ریحانه‌های بهشتی از سوی امور بانوان و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برگزار شد.

سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از سوی امور بانوان و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران نشست فرهنگی آموزشی با عنوان ریحانه‌های بهشتی برگزار شد.

او افزود: در این همایش جمعی از بانوان شاغل در بخش‌های ستادی و عملیاتی و مسئولان واحد‌های مختلف شرکت حضور داشتند.

نشست فرهنگی آموزشی ریحانه‌های بهشتی برگزار شد

موسوی تصریح کرد: در این نشست فرهنگی آموزشی حجت الاسلام روح الله شریفی مشاور و روانشناس به تشریح تاثیر آثار گفتار و رفتار والدین بر فرزندان و شکل گیری شخصیت آنان پرداخت.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مشاور و روانشناس حاضر در این نشست، درخصوص علت بروز هیجانات اعم از منفی و مثبت و ارتباط آن با رفتار کودکان توضیح داد و در بیان روش‌های زندگی بر این نکته تاکید کرد که پدر‌ها و مادر‌ها باید مراقب رفتار خود مقابل فرزندان باشند، زیرا رفتار و حرف‌های آنان در شکل گیری و تعلیم و تربیت کودکان اثر گذاری و واکنش فرزندان را به دنبال دارد.

نشست فرهنگی آموزشی ریحانه‌های بهشتی برگزار شد

این مقام مسئول تصریح کرد: در همایش ریحانه‌های بهشتی، بر لزوم احترام متقابل بین پدر و مادر و فرزندان تاکید شدو از نظر علمی ارتباط حواس پنجگانه با بخش‌های مرتبط در مغز را مورد واکاوی قرار داد.

به گفته موسوی، نشست فرهنگی آموزشی ریحانه‌های بهشتی، بر تدارک محیطی آرام در خانه از سوی والدین برای فرزندان و اهتمام به این نکته که کودکان به موازات فراگیری حرف و سخن به تجربه آنچه پیرامون آنان می‌گذرد اندیشه می‌کنند، تاکید شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.