معاون رئیس جمهور:

دولت مسئول تأمین کالا‌ها و خدمات عمومی مردم است

معاون رئیس جمهور در شورای اداری استان قزوین، دولت را مسئول اصلی تأمین کالا‌ها و خدمات عمومی مردم دانست و گفت : این بخش قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور در شورای اداری استان قزوین با بیان اینکه دولت مسئول تأمین کالا‌ها و خدمات عمومی مردم است، خاطرنشان کرد: این بخش قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را ندارد که از جمله آن می‌توان به امنیت کشور، توسعه بهداشت و درمان، توسعه ارتباطات و تأمین انرژی اشاره کرد.

انصاری افزود: ما نمی‌توانیم دولت را به عنوان هدایت کننده و نهاد اصلی خدمات مورد نیاز مردم، از چشم‌ها دور بداریم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تأکید کرد: ارائه مطلوب و با کیفیت خدمات به مردم مهم است و دولت در طول ۴۱ سال گذشته در زمینه تأمین زیرساخت‌ها و خدمات عمومی، بیشتر از انتظار عمل کرده است.

چهار حوزه روشن در برابر حکمرانان

حجت الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران هم در این جلسه گفت: درآمد‌های شفاف مالیاتی، رصد دشمن و مقابله با او، ارتقای جایگاه و توجه به نیروی انسانی و آبادانی، چهار حوزه روشن برای حکمرانان است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: معدل کارایی جمهوری اسلامی بسیار بالا و فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات است.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه نگاه دنیا به ما این است که ما جایگاه بسیار فاخری را به دست آورده ایم، تصریح کرد: هزینه‌ها باید متناسب با درآمد‌ها تعریف شود و علت غفلت ما، منابع سرشار نفت و گاز است.

او افزود: اگر با درآمد‌های مالیاتی کشور را اداره می‌کردیم، امروز انضباط مالی داشتیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز امنیت ما دستاورد گام‌های بلندی است که پول، کمترین دخالت را در آن داشته است.

حجت الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: بودجه دفاعی ایران با کوچکترین کشور‌های جهان قابل مقایسه نیست چرا که دانش محوریت ما است.

افتتاح ۷۴۸ پروژه در دهه فجر

جمالی پور استاندار قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه در دهه فجر امسال، ۷۴۸ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر هزار میلیارد تومان در استان افتتاح شده است، گفت: سال آینده نگاه ویژه‌ای به برخی از مناطق استان که بودجه بیشتری می‌خواهند، خواهیم داشت.

جمالی پور، استان قزوین را دارای ظرفیت‌های مهم صنعتی و کشاورزی دانست و گفت: قزوین، تنها استانی که با مصوبه مجلس، دارای شهر صنعتی است.

استاندار اضافه کرد :  در حوزه گردشگری، با نگاه دولتی نمی‌توان این حوزه را گسترش داد و باید با تکیه بر بخش خصوصی، این حوزه را تقویت کرد.

جمالی پور به اهمیت کاهش زمان صدور مجوز‌های سرمایه گذاری در استان هم اشاره کرد و گفت: صدور مجوز سرمایه گذاری نباید بیشتر از بیست روز زمان ببرد و در سال جدید، هیچ توجیحی در این زمینه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار