طلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را دارد

اهوازی‌ها در حالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ به خیابان‌ها آمدند که عکس سردار دل‌ها را به دست داشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فجر ۹۸ و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال، رنگ و عطری خاص دارد، حال و هوایش با سال‌های قبل خیلی فرق دارد.

۲۲ بهمن ۹۸ امسال، مناسبتی دیگر را در دل خود جای داده، اربعین سردار دل‌ها با جشن پیروزی انقلاب مصادف شده، همان سرداری که در سال‌های جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس با جان و دل و همچون دیگر دیگر مردان سرزمینم در جبهه‌ها جنگید و از دشمن نهراسید.

طلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را دارد

طلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را دارد

سال‌ها با داعش و تکفیری‌ها جدال کرد و ترس به دل راه نداد، ولی دشمن نتوانست شیردلی مرد خدا و سردار دل‌ها را ببیند.

آری امروز همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اربعین و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، همانطور که تشییع و عزاداری او با حضور میلیونی مردم و در جای جای ایران برگزار شد، اربعین شهادتش هم در گوشه گوشه ایران برگزار می‌شود.

اهوازی‌ها آمده اند، با هر رنگ و زبانی، با هر دین و سنتی، با هر عقیده ای، با مشت‌ها گره کرده، با دل‌های یکرنگ، با هم زبانی آمده اند تا بگویند ما ایرانی همیشه سرافرازیم و همیشه پشتیبان ولایت و رهبری هستیم.

طلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را دارد

آمده اند کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد تا در جشنی بزرگ که خواب را از چشک دشمنان ربوده و اقتدار و یک دلی که خاری بر چشم دشمنان شده شرکت کنند.

همه ولایتمدار، شهیدپرور و منتقم خون شهدا هستند در روز‌های مختلف سال، آری اینجا اهواز است و همه این‌هایی که آمده اند بدون هیچ چشم داشتی اهوازی، کرد، لر، بختیاری، رنگین کمانی از اقوام هستند، اما همه یکد و یک رنگ و یک صدا فریاد می‌زنند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و...

طلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را داردطلوع فجر امسال در اهواز عطر و رنگ سردار دل‌ها را دارد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار