دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: مردم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: «ایران عزتمند امروز» ثمره شهادت و ایثارگری مبارزان گمنامی است که در دوران سیاه سلطه طاغوت، جان خود را بر کف گرفتند و برای آزادی ملت، فدا کردند و حاصل خون دل خوردن‌های پیرجماران، بنیان‌گذار فقید انقلاب، ایثارگری مجاهدان دوران دفاع مقدس و هدایت‌گری‌های رهبر فرزانه انقلاب است و امانتی سنگین در دست ماست که باید به نسل فردا تحویل شود تا به خواست و اراده خداوند، ظهور منجی موعود (عج)، فرا برسد.

او بیان داشت: ما نیز برنامه داریم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه تعلیم و تربیت و دستگاه بزرگ آموزش و پرورش، فرزندانی شایسته در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

حسین پور همچنین با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به عنوان نقطه عطف رویداد‌های دهه فجر، تصریح کرد:  مردم متدین و ولایت‌مدار کلانشهر اهواز به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش و اولیای گرامی شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در پایان گفت: امیدوارم با این حضور بتوانیم روح شهیدان انقلاب و ازجمله سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شاد کنیم که اتفاقاً این روز‌ها مصادف با اربعین «سردار دل‌ها» است و همچنین با این حضور حماسی می‌توانیم آمریکا را مأیوس کنیم و حضور ارزشمند شما عزیزان، برگ زرّینی دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.