مکتب سردار سلیمانی هیچ گاه در کشور متوقف نمی‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه دادن راه و مکتب سردار سلیمانی و شهدا است.

 سردار سلیمانیبه  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سبب شکسته شدن ابهت استکبار و نظام سلطه و قدرتهای پوشالی جهان شده است.

او افزود: امام راحل (ره) این مکتب انقلابی را با درس گرفتن از مسیر امام حسین (ع) بنا نهاد و مستضعفین در سراسر جهان حکومت اسلامی را تشکیل دادند هزاران شهید از جمله شهید قاسم سلیمانی در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای نظام به شهادت رسیدند.

سرهنگ بیاتی گفت: مردم میهن اسلامی به ویژه کرمانشاه امروز با حضور در یوم الله ۲۲ بهمن، یکبار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

او عنوان کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی دشمن شکن خطاب به شهدا و سردار سلیمانی گفتند که راه و مکتب آنها را ادامه خواهند داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: مکتب و مسیر حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه در کشور متوقف نمی‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار