پیوند بزرگ بین مردم و انقلاب در راهپیمایی امروز مردم

حضور پر شور مردم بصیر ایران در راهپیمایی امروز، پیوندی بزرگ بین مردم و انقلاب را رقم زد.

پیوند بزرگ بین مردم و انقلاب در راهپیمایی امروز مردم به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار باقرزاده رئیس کمیته مفقودین و شهدای دفاع مقدس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گناباد گفت:گام‌های استوار مردم ایران از جنس گام‌های اولیای خدا و عزم استوار شان در مسیر تدوام انقلاب اسلامی است و گام‌هایی برخواسته از جنس شعور و پیمان با امام و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و حق‌شناسی نسبت به سردار سلیمانی است.

او افزود: پیام این گام‌ها برای دوستان و دشمنان، نشان از پویایی و سرزندگی انقلاب است و بارزترین آن، پیام استقامت شما برای اخراج آمریکائی‌ها از منطقه است.

او بیان کرد: پیام مردم ایران این است که باید دست دشمنِ جهانیان آمریکا از این منطقه کوتاه شود و این یعنی تمام و پیام دیگر مردم، مایوس کردن دشمن از میل به جنگجویی است.

او گفت: ما باید در همه زمینه‌ها قوی شویم و ساختار‌های کشور را مهیا کنیم، اگر ما به توان علمی لازم نرسیم باید همه ملزوماتمان را از خارج وارد کنیم.

باقر زاده عنوان کرد: تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

او گفت: تحولی روحی در نونهالان انقلاب در خصوص شهید سلیمانی ایجاد شده است و باید آموزش و پرورش در کتب آموزشی حقایق انقلاب تبیین شود.

او افزود: شهید سلیمانی هرجا که می‌رفت، در هدف دشمن بود و دشمنان به دنبال از بین بردن او بودند و طبق فرمایش رهبری ایشان شهید معرکه بودند.

سردار باقر زاده تصریح کرد: در همه مسائل کشور باید مقاومت سرلوحه قرار بگیرد.

او بیان کرد: انتخابات حق مردم است و در انتخابات طبق مطالبه رهبری باید انتخاب درست انجام داد و به شانتاژ‌های رسانه‌ای دشمن نباید اهمیتی داد.

او افزود: شرکت در انتخابات مشروعیت نظام را می‌رساند و صرف شرکت کردن تنها مهم نیست و صحت عمل هم لازم است و انتخاب باید دقیق انجام شود.

انتهای پیام// ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.