سردار خادم سیدالشهدا:

ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه است

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و تا پای جان در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی می‌ایستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: مردم ایران اسلامی تا پای جان حافظ آرمان‌ها و اهداف والای نظام جمهوری اسلامی بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

او افزود: استکبارستیزی و صیانت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین پیام‌های حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان دهنده وحدت و همدلی است اظهار داشت: مردم ولایی استان خوزستان در کنار دیگر شهر‌ها امروز با حضور یکپارچه خود نقشه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردند و نشان دادند گوش به فرمان رهبر خود هستند.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین تحریم‌ها موجود در کشور تصریح کرد: حضور مردم از قشر‌های مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و این امر نشان از بصیرت و آگاهی مردم دارد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور ضمن اشاره به اربعین شهادت سردار قلسم سلیمانی و همراهانش بیان کرد: راه شهید سلیمانی و دیگر شهدا باید همچنان در کشور ادامه داشته باشد و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که خون شهدا هیچ موقع پایمال نخواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در خوزستان با وجود سرمای هوا، با حضور گرمابخش مردم این استان در روز سه‌شنبه پرشور‌تر از سال‌های گذشته با شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.