معاون هماهنگ کننده نمایندگی حوزه ولایت فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردمی بودن انقلاب اسلامی سبب ماندگاری، توسعه و پیشرفت ملت ایران شده است.

سرهنگ پاسدار مهدی پور معاون هماهنگ کننده نمایدگی حوزه ولایت فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۸ در شهر بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به رویارویی انقلاب اسلامی با هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای حرکت خود اشاره کرد و گفت: اما به دلیل مردمی بودن آن این انقلاب ماندگار شد، توسعه یافت و پیشرفت کرد.

او افزود: از زمانی که انقلاب به پیروزی رسید به جهت آن گفتمانی که بر مبنای دین و با زیرساخت دین ارائه داد نظام استکبار جهانی تاب نیاورد و شروع به نقشه کشیدن و توطئه نمودن بر علیه آن کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی پور اظهار داشت: امسال هم با حضور پر شور مردم ایران اسلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و یکبار دیگر با ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردیم.

او تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز مرز‌ها را درنوردیده و محور مقاومت تشکیل داده و آمریکا با آن ادعا قادر به تشکیل ائتلاف در مقابل آن نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی حوزه ولایت فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در ۲.۳ سال ابتدای انقلاب، دشمنان اقدام به ترور بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر که شامل؛ مردم عادی، نظامی، دولتی و شخصیت‌های انقلابی کرده اند، اما با حضور مردم در صحنه این تروریسم‌ها از کشور بیرون انداخته شدند.

او با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: این حضور مردم از سوی دشمنان رصد و با مشاهد این حضور حماسی مردم آن‌ها را مایوس می‌کند.

سرهنگ پاسدار مهدی پور در پایان سخنان خود به انتخابات ۲ اسفند اشاره کرد و به بیان نکاتی در خصوص اهمیت شرکت گسترده و آگاهانه مردم در این انتخابات پرداخت و گفت: هر برگ رای ارزش یک رزمنده را دارد و دشمن این انتخابات را رصد می‌کند و از حضور پر صلابت مردم در پای صندوق می‌هراسد لذا انتخابات با مشارکت بالا در تامین امنیت کشور و پیشرفت آن تاثیر به سزایی دانست.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که مصادف شده با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی شده است همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور پر شوراقشار مختلف مردم بخش بستان در محل پارک طریق القدس برگزار و شرکت کنندگان این راهپیمایی با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر راهپیمایی را از محل پارک طریق القدس تا مسجد جامع شهر بستان طی نمودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.