ایجاد اشتغال پایدار در بندر امام (ره) در نتیجه رونق خدمات لجستیکی

عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، فعالیت صنایع و رونق خدمات لجستیسکی در بندر امام خمینی (ره) را موجب ایجاد اشتغال عنوان کرد.

ایجاد اشتغال پایدار در بندر امام (ره) در نتیجه رونق خدمات لجستیکیمنتصر کوهساری عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در ارزیابی خود از مجموعه فعالیت‌های جاری در بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دنبال فعالیت صنایع و ارائه خدمات لجستیکی، اشتغال پایداری در این بندر شکل گرفته است و این اقدامات به مثابه یک الگو در دیگر بنادر نیز باید ترویج و اشاعه پیدا کند.

او با اشاره تخلیه، بارگیری و ذخیره سازی بخش عمده‌ای از کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور در بندر امام خمینی (ره)، مجموعه فعالیت‌ها و خدماتی را که در این بندر بزرگ تجاری انجام می‌شود، برجسته و قابل توجه دانست.

کوهساری همچنین استقرار صنایع و فعالیت کارخانجات در بندر امام خمینی (ره) را یک تحول عنوان کرد و بیان داشت: به دنبال حضور صنایع در این مجتمع بزرگ بندری رونق خوبی در فعالیت هایش مشاهده می‌شود.

این مقام مسئول، ارائه خدمات لجستیکی در بندر امام خمینی (ره) را از جمله اقدامات برجسته برشمرد که در سطح بنادر کشور بی نظیر است.

منتصر کوهساری در رأس هیأتی مرکب از مدیران کل معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، از بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد و با حضور در محل پروژه‌های سرمایه گذاری از میزان پیشرفت آنان مطلع شده و مشکلات پیش روی آن‌ها را در اجرای پروژه‌ها را با حضور مدیران مربوطه بررسی نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار