خون بها حاج قاسم سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است/مجلس یازدهم در طراز حاج قاسم باشد

مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار گفت: ۲۲ بهمن ماه یوم الله است که یک ملت با دست خالی توانست ابرقدرتی را از ایران خارج نماید و هر سال این حماسه باشکوه در تمام نقاط ایران با حضور حماسی مردم تکرار می‌شود.

خون بها حاج قاسم سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است/مجلس یازدهم در طراز حاج قاسم باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام مهدی طائب مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در جمع راهپیمایان سرخسی که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد، گفت: امروز چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و این خودش یوم الله است.

او ادامه داد: هر ضربه‌ای که دشمن در برابر نظام اسلامی میخورد از اشتباهات تصمیمی استکبار است.

مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار با اشاره به انتقال امام خمینی (ره) از فرانسه به ایران اسلامی گفت: آخرین سفیر اسرائیل در ایران در کتابی با عنوان "خاطرات من" نوشته است که کارتل اشتباهاتی داشت و یکی از آن اشتباهات این بود وقتی امام خمینی از فرانسه به ایران در حال انتقال بودند هواپیما را ساقط نکرد.

حجت الاسلام طائب افزود : خلبانی که امام خمینی (ره) را منتقل کرد شخصی مسیحی بود و می‌دانست چه شخصیت مهمی در هواپیما حضور دارند و در حالی که تمامی هواپیما‌ها از سمت شرق به غرب در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین می‌نشینند، اما این خلبان از سمت غرب فرودگاه مهرآباد پرواز را هدایت و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و امام به سلامت به میهن اسلامی بازگشتند.

او تصریح کرد: خون بهای شهادت حاج قاسم سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است و پس از شهادت ایشان، سپاه پاسداران در پاسخ به این ترور ناجوانمردانه، پایگاه عین الاسد را موشک باران و انتقام سخت گرفته شد.

مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار گفت: حاج قاسم جلوه حضور ما در منطقه بود و ترامپ با اشتباه محاسباتی سردار دل‌ها را به شهادت رساند، اما وقتی پایگاه عین الاسد مورد اصابت موشک قرار گرفت نه تنها مقابله نکرد بلکه قادر نیستند تعداد سربازان و آمار کشته هایشان را در این پایگاه به مردم خودشان اعلام نمایند و آمریکا در ضعف و درماندگی است.

حجت الاسلام طائب افزود: اگر بخواهیم خون بهای حاج قاسم را نابودی آمریکا قرار دهیم باید مجلسی بسازیم که در شان و طراز حاج قاسم باشد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.