انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت‌های جهان اسلام پدیدار کرد

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) سپاه گفت: انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت‌های جهان اسلام به وجود آورد و ارزشمند‌ترین دستاورد این انقلاب همین تحول در باور‌ها بود که اقتدار و عظمت را شکل داد.

انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت‌های جهان اسلام پدیدار کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید رضا حسن زاده جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام سپاه در شمال شرق، صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تربت حیدریه گفت: در شرایطی که مکاتب سوسیالیست و کمونیست غرب و شرق عالم به بن بست رسیده بودند، انقلاب اسلامی یک انقلاب تحول کننده‌ای در دنیا بود و در زمانی رخ داد که هیچ کس آن را پیش بینی و تصور نمی‌کرد.

او ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، وزیر وقت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد که این انقلاب زلزله مهیبی بود که کاخ‌های امید آن‌ها را ویران کرده است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام گفت : در دوران پهلوی تنها پوسته‌ای از اسلام در جامعه بود و به جایگاه رفیعی که اسلام برای پیروان خود ترسیم کره بود عمل نمی‌شد، اما با پیروزی انقلاب مغز حیات بخش این دین الهی در تمام این کشور جاری و شاهد تحولی بزرگ در جهان شدیم.

حسن زاده با بیان اینکه تفکر انقلابی و باور الهی ارزشمندترین محصول انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت‌های جهان اسلام به وجود آورد و ارزشمند‌ترین دستاورد این انقلاب نیز همین تحول در افکارها و باور‌ها بود که این اقتدار و عظمت را شکل داد.

 او خطاب به دشمنان انقلاب تصریح کرد: بمب هسته‌ای جمهوری اسلامی، این حضور ارزشمند، حماسی و عزتمندانه ملت ایران است و تا زمانی که این مردم پای انقلاب و ولایت خود ایستاده باشند استکبار جهانی خواب راحتی نخواهد داشت.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام به اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانی آن با راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بین المللی و سیدالشهدای جبهه مقاومت شد و این امنیت، اقتدار و عزت مرهون تلاش‌های مجاهدانه او و همرزمان شهیدش است.

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن مردم تربت حیدریه از ساعت ۱۰ صبح از محل میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شهید سپهبد حاج قام سلیمانی و میدان بسیج برگزار شد.
 
انتهای پیام//د.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.