اردوغان، سوریه را تهدید کرد

رئیس‌جمهور ترکیه دولت سوریه را به حملات بیشتری در ادلب تهدید و اعلام کرد تصمیمات آنکارا در این خصوص را فردا اعلام می‌کند.

اردوغان: فردا تصمیمات خود درباره ادلب را اعلام می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی)، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در ادامه ادعا‌های خود مبنی بر هدف قرار گرفته شدن نیرو‌های ترکیه در استان ادلب سوریه به دست نیرو‌های سوری ادعا کرد: دولت سوریه هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن سربازان ترکیه پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: ما پاسخ دولت سوریه را به شدیدترین صورت دادیم و خساراتی بر این دولت تحمیل کردیم، اما این کافی نیست.

اردوغان اعلام کرد تصمیمات ترکیه درباره ادلب را فردا رسانه‌ای خواهد کرد.

وزارت دفاع ترکیه نیز امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که یک فروند بالگرد سوری را در شهر ادلب هدف قرار داده است که به سرنگونی این بالگرد منجر شده است.

سوریه بیش از یک ماه است عملیات پاکسازی ادلب از شر تروریست‌ها را آغاز کرده است و دوشنبه گذشته نیرو‌های ترکیه که بدون هماهنگی و اطلاع وارد منطقه عملیاتی شده بودند به اشتباه هدف قرار گرفته شدند و این امر موجب شده است تا ترکیه نیرو‌های سوری را در این استان هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۸:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
با سلام یکی به این یارو ی نابخرد ناجوانمرد بفهمونه دوره امپراطوری عثمانی تموم شده و سوریه یه کشور مستقل با یه دولت مستقر هست. چرا بعضی ها از جمله اردوغان اینقدر غیرشرافتمدانه رفتار میکنن؟!! من یک مسلمان شیعه ایرانی ام ولی با رفتار و گفتار و عملکرد این فرد در سوریه و حالت تبختر او به شدت آزرده میشم.ای کاش کمی انسانیت چاشنی وجود ایشون و همانند ایشون میشد...
Iran (Islamic Republic of)
سید صابر
۱۸:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اردوغان در 9- سال جنگ در سوریه در کنار تروریستها بود . ودر همه جنایات تروریستهای امریکایی شرک جرم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
چطوره سوریه را به شما تحویل دهند؟؟؟؟؟؟؟؟
شما برای مبارزه با داعش رفته اید و یا دزدی از چاههای نفت و کشورگشایی؟؟
هفته پیش گفته اید 5 سرباز شما کشته شده اند، خب، شما که 30 سربازشان را کشتید و35 نفر دیگرشان را زخمی کردید، دوباره حمله کردنتان به 115 نقطه دیگر و کشتار سوری ها و زدن بالگرد و ادامه این ماجراها برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید شماهم از نابودی داعش نگرانید و خودتان ضرر می کنید؟؟؟
آخرین اخبار