تخریب افکار دانشجویان از جمله آسیب های فضای مجازی است

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:تخریب افکار دانشجویان و دامن زدن به آسیب های اجتماعی می تواند از جمله آسیب های فضای مجازی باشند.

آسیب های فضای مجازی به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تفاهم‌ نامه‌های همکاری با هدف افزایش سطح تعامل و آمادگی بیشتر در اجرای طرح های مشترك به ویژه طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویكرد فعالیت های فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی بین دانشگاه صنعتی کرمانشاه و پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منعقد گردید.

 اختری رییس دانشگاه صنعتی  ضمن  تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه فجر؛ عنوان کرد: تخریب افکار دانشجویان و دامن زدن به آسیب های اجتماعی می تواند از جمله آسیبهای فضای مجازی باشند مسئولین دانشگاه موظف هستند نسبت به مسئولیتی که در قبال دانشجویان و والدین آن ها دارند، شرایط را برای دانشجویان امن کنند که این مهم جز با مشارکت و همراهی سازمان های دولتی چون پلیس فتا محقق نمی گردد.

او ضمن اشاره به چالش‌های پیش‌رو در فضای مجازی و آسیب های اجتماعی پیرامون آن، یادآور شد: هر دو سازمان می توانند با استفاده از ظرفیت ها و تجارب یکدیگر در حوزه فرهنگ سازی در راستای نظم و انضباط و امنیت اجتماعی به یک تعامل سازنده رسیده و شرایط بهینه و مناسبی را برای جوانان ایجاد کنند.

 سرهنگ کتانی  با بیان اینکه پلیس فتا یک نیروی اجتماعی است و به طور مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است، عنوان کرد: پلیس فتا در قبال دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور نیز احساس وظیفه کرده و از هر گونه مشارکت در جهت مرتفع کردن آسیب های اجتماعی و معضلات فضای مجازی کوتاهی نمی کند.

این مقام انتظامی همچنین اضافه کرد: پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با داشتن ظرفیت‌های انسانی و تجهیزات سخت‌افزاری، توانایی انجام تمام موضوعات چالشی که بتواند آگاهی‌ها و اطلاعات را برای دانشجویان ایجاد نموده و برای نهادها و سازمان‌ها تولید محتوا کرده و یا محتوا را بررسی کند، داراست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار