نماینده آل اشپورت در خاورمیانه: رحمتی خودش خواست طرح لباسش مانند پیراهن تاتنهام باشد

جعفری گفت: می‌دانستم که لباس رحمتی همان طرح فصل قبل تاتنهام است، اما این پیراهن به درخواست شخص خود او تولید شده است.

وحید جعفری نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح جدید پیراهن سید مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که مشابه پیراهن فصل قبل تاتنهام است، اظهار داشت: لباس جدید دروازه‌بان شهرخودرو همان لباس تاتنهام است. در واقع بیشتر دروازه‌بانان ایرانی دوست دارند لباس دروازه‌بان مورد علاقه شان که ممکن است در تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا یا لیورپول بازی می‌کند را داشته باشند و از ما می‌خواهند که لباسی مانند لباس دروازه‌بان مورد علاقه شان را تولید کنیم و به دلیل این که ما طرف قرارداد باشگاه هستیم، برای دروازه‌بان تیم، چند پیراهن از طرحی که مدنظر دارد را تولید می کنیم.


بیشتر بخوانید: خوب نیست یک مربی به خاطر منافع شخصی خود به باشگاه آسیب بزند/ فرهاد مجیدی برای مذاکره با من نماینده فرستاد


نماینده آل اشپورت در ادامه گفت: لباس جدید دروازه‌بان شهرخودرو، تولید داخلی نیست و در خارج از ایران تولید شده است. در واقع این پیراهن جزو تولیدات ما هم نیست و از پیراهن تولیدات اختصاصی است که با درخواست بازیکن زده می‌شود. ما تنها برندی هستیم که می‌توانیم پیراهن‌ها را به صورت اختصاصی طراحی و تولید کنیم.

جعفری افزود‌: می‌دانستم که لباس رحمتی همان طرح فصل قبل تاتنهام است، اما این پیراهن به درخواست شخص رحمتی تولید شده است. پیش از این هم چنین اتفاقی افتاده، اما الان اینگونه به موضوع می‌پردازند. در سال‌های قبل هم دروازه‌بانانی بودند که بخواهند پیراهن دروازه‌بان موردعلاقه شان را بپوشند و ما هم نه به صورت کلی، بلکه در حد ۴، ۵ پیراهن برای آن‌ها تولید کرده ایم.

او با انتقاد از مسائلی که در این باره مطرح می‌شود بیان کرد: متاسفانه به جای پرداختن به اصل ماجرا درگیر چنین مسائلی شدیم. خود ما اعتراف می‌کنیم که طرح آن لباس کپی لباس فصل قبل تاتنهام است، اما آیا با مطرح کردن چنین مسائلی، مشکلات باشگاه‌های ما برطرف می‌شود؟


بیشتر بخوانید: ماجرای ۲ نشان تجاری و پیراهن سرمربی استقلال


نماینده آل اشپورت با انتقاد از مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای فراهم نکردن مقدمات برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم هایشان گفت: پرسپولیس و استقلال برای رونمایی از لباس که یک امر ساده و بدیهی است و می‌توانند از راه آن درآمدزایی کنند، همکاری نمی‌کنند. متاسفانه کسی نمی‌آید به این موضوع اعتراض کند که چرا مراسم رونمایی برگزار نمی‌شود، اما برخی‌ها به طرح لباس یک دروازه‌بان که خودش درخواست کرده شبیه لباس یک دروازه‌بان دیگر باشد و ما به درخواست او، آن لباس را تولید کردیم، گلایه می کنند.

او افزود: وقتی به چنین موضوعاتی پرداخته می‌شود، ماجرا بی دلیل ادامه پیدا می‌کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم دیگر نسبت به چنین مسائلی واکنش نشان ندهم، زیرا برخی‌ها فقط دنبال حاشیه سازی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار