نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه:

خوب نیست یک مربی به خاطر منافع شخصی خود به باشگاه آسیب بزند/ فرهاد مجیدی برای مذاکره با من نماینده فرستاد

جعفری گفت: سرمربی استقلال شخصی را برای ترتیب دادن برگزاری یک جلسه با من فرستاد و آن شخص به نقل از مجیدی گفت هیچ مشکلی نیست و ما البسه شما را می‌پوشیم.

وحید جعفری نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه درباره کیفیت پیراهن‌های این برند، مراسم رونمایی از طرح جدید پیراهن‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس و انتقاداتی که لباس‌های این برند مطرح می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در دنیا عرف است که تمام باشگاه‌ها به مناسبت یک رویداد، مراسمی برگزار و از طریق آن درآمدزایی کنند. یکی از اهداف ما این است که در مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید باشگاه‌ها بتوانیم برای آن‌ها درآمد زایی کنیم. به غیر از این دنبال هیچ هدف دیگری نیستیم. از طرف دیگر هواداران دوست دارند چنین مراسمی انجام شود و برای باشگاه‌ها هم بهتر است در ابتدای فصل یا هر زمان دیگری که می‌خواهند در طرح پیراهن‌های خود تغییر ایجاد کنند. یک مراسم برگزار کنند تا طی آن مراسم از طرح جدید رونمایی شود. قطعا ما منتظر اجازه سرمربی‌ها نخواهیم بود و طبق قراردادی که با باشگاه‌ها داریم، منتظر همکاری هیئت مدیره و مدیرعامل آن باشگاه‌ها هستیم. قطعا حضور مربیان و بازیکنان، به بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها کمک می‌کند.

بدون همکاری باشگاه‌ها، برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید ممکن نیست

او گفت: برای برگزاری چنین مراسمی برنامه‌های خیلی خوبی داریم و قرار است در قالب یک کلیپ، از پیراهن‌های استقلال و پرسپولیس برای شهرآورد رونمایی کنیم. این کلیپ، بسیار زیبا و تداعی کننده خاطرات دهه‌های گذشته ۲ تیم است و جنبه نوستالژیک دارد. برای رونمایی از طرح جدید پیراهن ها، ۵۰ درصد کار دست ما است و بقیه آن به باشگاه‌ها بستگی دارد که یک شرایط خوب ایجاد کنند تا بتوانیم یک رونمایی مناسب داشته باشیم.

برای رونمایی از پیراهن‌های جدید برنامه‌های ویژه‌ای داریم

جعفری گفت: برای ادامه بازی‌های لیگ در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا، یک طرح بسیار خوب که نشانی از لوگوی تیم‌ها در دل پیراهن‌ها قرار دارد را در نظر گرفتیم. قرار است مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید در برج میلاد برگزار شود. نباید خیلی جزئیات را تشریح کنم، اما در شبی که از طرح جدید پیراهن پرسپولیس رونمایی می‌شود، برج میلاد به رنگ قرمز در می‌آید و لوگوی پرسپولیس روی برج میلاد حک خواهد شد. برای استقلال هم شرایطی به همین صورت ایجاد خواهد شد. این‌ها برنامه‌های ما است و در صورت همکاری عوامل ۲ باشگاه، یک رونمایی بسیار خوب که نوآوری برای هر ۲ باشگاه باشد را در نظر گرفتیم.

در کامبوج هم دروازه بان یک تیم از لباس‌های یک برند دیگر استفاده نمی‌کند

او تصریح کرد: حتی در کشور کامبوج هم نمی‌بینید که دروازه بان تیم برخلاف سایر بازیکنان از لباس‌های یک برند دیگر استفاده کند. شرکت آل اشپورت حامی مالی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است. بدتر از این قضیه این است که با چسب، روی لوگو را بپوشانند. از نظر حقوقی چنین کاری مشکل دارد و ما پیگیر جنبه حقوقی این اقدام هستیم.

کی روش بدعت بدی در فوتبال ایران گذاشت

جعفری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم سرمربی استقلال با استناد به کدام قانون گفته سرمربی می‌تواند از یک برند دیگر استفاده کند. او در خارج از کشور بازی کرده است و تجربه بازی در لیگ‌های خارجی را دارد. هیچ کجای دنیا چنین چیزی نمی‌بینید که مربی از یک برند دیگر استفاده کند. البته به غیر از کارلوس کی روش که این بدعت را گذاشت، حالا سرمربی استقلال هم سعی می‌کند پا جای پای او بگذارد. هیچ مربی‌ای به خودش اجازه نمی‌دهد از برندی که طرف قرارداد باشگاه نیست استفاده کند.

مربیان فقط در صورتی می‌توانند از لباس‌های شرکت طرف قرارداد استفاده نکنند که بخواهند کت و شلوار بپوشند

او بیان کد: قانون اعلام کرده سرمربی در صورتی می‌تواند از برند دیگری استفاده کند که بخواهد کت و شلوار بپوشد و آن هم در صورتی است که برند آن کت و شلوار، رقیب برندی که طرف قرارداد باشگاه است نباشد. این استثنا به وضوح در قانون آمده و ما هم آن را در قراردادمان با باشگاه‌ها لحاظ کردیم؛ بنابراین اگر سرمربی بخواهد البسه ورزشی بپوشد، موظف است که از البسه شرکتی که باشگاهش با آن قرارداد دارد استفاده کند. اینکه سرمربی استقلال چنین قانونی را از کجا آورده یا از آن سر در نمی‌آورد و یا شاید عامدانه این کار را انجام می‌دهد، نمی‌دانم، اما امیدواریم چیزی که ما در این باره می‌شنویم درست نباشد.

نمی‌دانم سرمربی محترم استقلال سنگ کدام برند را به سینه می‌زند

جعفری گفت: سرمربی استقلال از زمان ورودش به این تیم خواست کاری کند که مانند کی روش ما را تحت فشار بگذارد. کی روش مربی بزرگی بود و ۳۰ - ۴۰ سال تجربه مربیگری داشت. در نهایت مشخص شد که هدف کی روش از اینکه با ما سر ناسازگاری داشت چه بود. زمانی که ما حامی مالی کی روش شدیم، او از ما تعریف و تمجید کرد، اما تا پیش از آن سنگ آدیداس را به سینه می‌زد. نمی‌دانم سرمربی محترم استقلال سنگ کدام برند را به سینه می‌زند و اینکه می‌خواهد چه برندی را جایگزین یک برند آلمانی کند، جای سوال دارد. امیدوارم خبرنگاران از او که درباره لباس اظهار نظر می‌کند بپرسند آیا پیشنهادی برای بهتر شدن کیفیت لباس دارد و نوع کیفیتی که مدنظرش است، چه چیزی است؟ یا فقط می‌خواهد بگوید این برند در شان باشگاه استقلال نیست. چرا نیست؟ آیا باشگاه‌های داخلی که از برند‌های داخلی استفاده می‌کنند، لباسشان کیفیت بهتری دارد؟

سرمربی استقلال حق اظهار نظر درباره کیفیت لباس‌ها را ندارد

او بیان کرد: روز گذشته سرمربی شهرخودرو در مصاحبه اش گفته بود خوشحالم در رقابتی که رقبای ما با برندهایی، چون نایک و آدیداس می‌آیند، آل اشپورت ما را سربلند می‌کند، اما سرمربی محترم استقلال می‌گوید این لباس‌ها در شان ما نیست. این صحبت در حالی مطرح می‌شود که سرمربی حق اظهار نظر درباره پیراهن تیم را ندارد، زیرا باشگاه، مدیر و تیم اقتصادی دارد و آن‌ها باید درباره این مسائل اظهار نظر کنند.

لباس‌ها مشکلی داشته باشد، مسئولان باشگاه می‌توانند شکایت کنند

جعفری اظهار کرد: در قراردادی که با باشگاه‌ها بستیم، تک تک موارد را مدنظر قرار دادیم. از جمله اینکه اگر لباس‌ها مشکلی داشت، مسئولان باشگاه از طریق قانونی شکایت خود را به ما اعلام کنند و ما هم موظفیم مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال می‌گوید مربی برخلاف بازیکنان می‌تواند از لباس‌های برند دیگر استفاده کند

جعفری گفت: اینکه مجیدی در نشست خبری تیمش، صحبت مدیر رسانه‌ای را قطع می‌کند و می‌گوید من می‌خواهم درباره کیفیت لباس‌ها صحبت کنم و در ادامه هم اعلام می‌کند که سرمربی از بازیکنان جدا است و می‌تواند لباس برند دیگری را بپوشد، نحوه بیان و ورودش به این موضوع، بیان کننده مسائل دیگری است. امیدوارم به این مشکلات پرداخته شود. فوتبال ما با این مسائل، مسیرش را گم کرده است.

مجیدی گفت مشکلی برای پوشیدن لباس‌های آل اشپورت ندارد

او تصریح کرد: همین سرمربی یک نفر را به دوبی می‌فرستد و می‌گوید به جعفری بگویید با من مذاکره کند. مجیدی گفته بود این لباس را می‌پوشد و مشکلی با آن ندارد. فرستاده سرمربی استقلال در حضور ۲ نفر که می‌توانند برای صحت ادعا‌های من شهادت دهند، پیش من آمد و گفت مجیدی اعلام کرده در دوبی با شما دوست بوده و می‌خواهد با شما جلسه‌ای داشته باشد. آن شخص به نقل از مجیدی گفت هیچ مشکلی نیست و ما البسه شما را خواهیم پوشید.

پیشنهاد برگزاری جلسه در دوبی را رد کردم

او بیان کرد: به آن فرد اعلام کردم باید به مسافرت بروم و فعلا وقتی برای جلسه در دوبی ندارم، اما وقتی برگردم می‌توانم در تهران با مجیدی جلسه بگذارم تا ببینم او چه می‌خواهد، اما اگر مجیدی هم بخواهد رویکردی مانند کی روش در پیش بگیرد، همانطور که مدت‌ها در مقابل خواست‌های کی روش ایستادگی کردم، این بار هم به خواسته‌های مجیدی پاسخ مثبت نخواهم داد. با این حال گفتم با مجیدی صحبت می‌کنم و امیدوارم او یک خواسته معقول داشته باشد.

جعفری عنوان کرد: باشگاه استقلال طبق قراردادی که با ما دارد، موظف است برای مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید با ما همکاری کند، اما نماینده باشگاه استقلال گفت اگر می‌خواهید مراسم رونمایی برگزار شود، با آقا فرهاد جلسه بگذارید. این حرف‌ نشان دهنده چیست؟ کارلوس کی روش در زمان رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم ملی، از برند ما تعریف و تمجید می‌کند، اما تا پیش از آن که او از ما یک درخواست شخصی داشت و من به آن خواسته توجه نکردم، ما در نظرش بد بودیم.

با درخواست وزیر ورزش با کی روش قرارداد بستیم

جعفری بیان کرد: سال‌ها برند ما بی کیفیت بود، لباس‌ها آب می‌رفت، کوتاه می‌شد و بی کیفیت بود، اما به محض اینکه با کی روش قرارداد بستیم، او دیگر علیه ما مصاحبه‌ای نکرد و از آن به بعد دیگر لباس‌های ما بی کیفیت نبود. البته من نمی‌خواستم با کی روش قرارداد ببندم و با درخواست وزیر ورزش این کار را انجام دادم.

برای من مهم نیست حسینی و مجیدی پیراهن‌های ما را بپوشند یا نه

او گفت: برخی‌ها می‌خواهند در نشست خبری بگویند که دلسوز باشگاه هستند. من هم به عنوان یک هوادار دلسوز باشگاه‌ها هستم. می‌توانید از مدیران باشگاه‌ها بپرسید زمانی که تیم در اردوی ترکیه بود، من به عنوان حامی وظیفه خودم دانستم که از آن‌ها حمایت کنم و البسه را به صورت رایگان در اختیارشان قرار بدهم. این کار را نه برای یک یا ۲ سال، بلکه برای ۱۰ سال انجام دادم و چنین نوآوری‌ای کردم. برای من اهمیتی ندارد مجیدی یا سید حسین حسینی لباس ما را بپوشند یا نه. هدف من حمایت از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و فوتبال ایران است. یک مربی یا بازیکن نمی‌خواهد لباس من را بپوشد برای من مهم نیست، اما اینکه درباره برند ما صحبت کنند و روی لوگو چسب بزنند، برای من مهم است و به سادگی از آن نمی‌گذرم.

از مخدوش کردن لوگوی برند شرکت نمی‌گذریم

جعفری گفت: می‌توانم مانند خیلی از اتفاقاتی که پیش از این افتاد چشم پوشی کنم، اما اینکه شخصی در دوبی لباس ما را بپوشد و روی لوگو را مخدوش کند و آن را بپوشاند را پیگیری خواهیم کرد و از حقوق مسلمی که داریم، عقب نشینی نمی‌کنیم.

مخدوش کردن لوگو برند طرف قرارداد باشگاه، شیوه درستی برای اعتراض نیست

او بیان کرد: شاهد اتفاقاتی هستیم که فکر نمی‌کنم حالا حالا‌ها تمامی نداشته باشد. یک بازیکن و سرمربی نمی‌تواند نظر بدهند. در ابتدای فصل و قبل از منعقد شدن قرارداد، اگر از بازیکن یا مربی نظر خواستند، آن‌ها می‌توانند نظرشان را بگویند، اما اینکه وسط فصل و زمانی که هیئت اقتصادی باشگاه قراردادی بست و تشخیص داد که این قرارداد منافع باشگاهش را تامین می‌کند، شخصی بیاید و با مخدوش کردن لوگو برند طرف قرارداد باشگاه در نشست خبری شرکت کند و اعتراضش را اینگونه نشان دهد، کار درستی نیست. حتی اگر هم لباس‌ها ایراد داشته باشد، راه اعتراض این نیست. مگر اینکه اهداف دیگری پشت این اعتراض‌ها باشد.  

برای برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن‌ها با کسی جلسه برگزار نمی‌کنم

او در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی درخواست برگزاری جلسه با او را داشته گفت: از پشت پرده چنین درخواست‌هایی خبر ندارم. ما قصد داریم با برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید برای باشگاه‌ها درآمدزایی کنیم، اما سوالی که برای خیلی‌ها پیش آمده این است که چه چیزی به ما می‌رسد؟ از پشت پرده‌ها خبر ندارم، اما به صراحت اعلام می‌کنم که در چنین جلساتی شرکت نخواهم کرد. اگر باشگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کنند و بخواهند درباره کیفیت لباس‌ها صحبت یا اعتراض خود را به ما اعلام کنند، با کمال میل در جلسه شرکت می‌کنم، اما اگر قرار باشد برای برگزاری مراسم رونمایی، جلسه برگزار کنم یا شرط همکاری این باشد که خواسته‌های دیگران را برآورده کنم، به هیچ عنوان این اتفاق نخواهد افتاد.  

مراسم رونمایی برگزار نشود، یکی از دلایل آن شرکت نکردن من در جلسات خصوصی است

جعفری گفت: اگر همکاری از طرف باشگاه‌ها صورت  نگیرد و  مراسم رونمایی که قرار بود در آغاز فصل انجام شود در نیم فصل دوم هم برگزار نشود، بدانید که یکی از دلایل آن  شرکت نکردن من در چنین جلساتی است.  

مجیدی حق ندارد لوگو را مخدوش کند

او بیان کرد: برای من اصلا مهم نیست که آن سرمربی لباس ما را بپوشد یا نه، اما او حق ندارد لوگو را بپوشاند. قطعا پیگیری‌های قانونی را انجام خواهیم داد. در قرارداد ما با باشگاه‌ها بندی وجود دارد که به صراحت مقرر کرده در صورت نپوشیدن پیراهن‌ها از سوی سرمربی، باشگاه باید جریمه پرداخت کند. اگر این افراد مدعی این هستند که باشگاه را دوست دارند و عاشق آن هستند، باید این بند را ببینند و بدانند که با این کار آن ها، باشگاه آسیب می‌بیند.  

برای من اهمیتی ندارد مجیدی لباس‌های ما را بپوشد یا نه

جعفری عنوان کرد: قطعا با مدیران استقلال جلسه می‌گذارم و حرف می‌زنم. وکیلم نیز پیگیر این اتفاقات خواهد بود. به هیچ عنوان نمی‌خواهم کسی را وادار به پوشیدن لباس‌های خودمان کنم. برای من مهم نیست که مجیدی این لباس‌ها را بپوشد یا نه، همانطور که برای من اهمیتی نداشت سرمربی تیم ملی لباس‌های ما را می‌پوشد یا نه.  

خوب نیست یک سرمربی به خاطر منافع شخصی به باشگاه آسیب برساند

جعفری گفت: در هیچ کجای دنیا عرف نیست و در کل زیبنده نیست که یک سرمربی به خاطر منافع شخصی خودش به باشگاه آسیب برساند. برند نایک حامی کریستیانو رونالدو است. در حالی که باشگاه یوونتوس با کمپانی رقیب، یعنی آدیداس قرارداد دارد و از لباس‌های این برند استفاده می‌کند. آیا رونالدو به خودش این اجازه را می‌دهد یا اصلا جرات می‌کند به این موضوع اعتراض کند؟ رونالدو یک فوق ستاره است، اما نمی‌تواند به مسئولان باشگاه بگوید به خاطر من که با نایک قرارداد دارم، شما هم باید با این برند قرارداد امضاء کنید. این کار‌ها در نظر گرفتن منافع شخصی است.  

بازیکن استقلال برای شرکت در مراسم اکران آبی به رنگ آسمان، ۵ سکه درخواست کرد

او بیان کرد: دوستان ما در فیلم آبی به رنگ اسمان گفتند از یکی از بازیکنان استقلال که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم، درخواست کردند برود فیلمی که تاریخچه تیم و باشگاهش را به نمایش درآورده ببیند، اما او اعلام کرده در صورتی که ۵ سکه تمام به او بدهند، برای تماشای فیلم خواهد رفت. متاسفانه در حال حاضر برخی بازیکنان ما چنین رویکردی در پیش گرفتند. امروز از برند آل اشپورت چیزی به غیر از منافع شخصی خودشان نمی‌خواهند و می‌گویند به ما برسید تا از شما تعریف و تمجید کنیم. برخی‌ها از ما پرسیدند شما در مصاحبه‌های خود اعلام کردید برای رونمایی از لباس‌های جدید، ۳ میلیارد تومان درآمد به باشگاه می‌رسد، اما اگر ما در این مراسم شرکت کنیم، چه چیزی به ما می‌رسد.

نمی‌توانیم برای تک تک بازیکنان و عوامل تیم درآمدزایی کنیم

جعفری گفت: آقای بازیکن و آقای سرمربی، ما برای باشگاه شما درآمدزایی می‌کنیم. اگر برای باشگاه شما درآمدزایی شود، مسئولان باشگاه هم دستمزد شما را سر وقت پرداخت می‌کنند و همین منافع شما می‌شود. ما نمی‌توانیم برای تک تک بازیکنان و عوامل تیم درآمدزایی کنیم.

همان جنسی که به استقلال دادیم را به بقیه باشگاه‌ها هم دادیم، اما دیگران اعتراض نمی‌کنند

نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه گفت:در ابتدای فصل هم از سوی بازیکنان استقلال برای ما مشکلاتی ایجاد شد، اما چنین مشکلاتی را با هیچ یک از باشگاه‌های دیگر نداشتیم. مگر تیم مدعی سپاهان که جزو تیم‌های بالای جدولی است با لباس‌های ما مشکلی دارد؟ تیم‌های دیگری مانند فولاد و شهرخودرو هم از لباس‌های ما استفاده می‌کنند، اما هیچ مشکلی با کیفیت لباس‌ها ندارند. یحیی گل محمدی به تازگی به پرسپولیس آمده، اما تمام لباس‌هایی که می‌پوشد از برندی است که باشگاهش با آن قرارداد دارد. آیا لباس‌های پرسپولیس از استقلال با کیفیت‌تر است؟ خیر در واقع همان لباسی را که به پرسپولیس دادیم، به استقلال هم دادیم.  

برندی که سرمربی استقلال می‌پوشد را اصلا رقیب خودمان حساب نمی‌کنیم

او گفت: اگر اعتراض کارشناسی شده باشد موظف هستیم به آن رسیدگی کنیم. باید یک نفر از این آقا که از کیفیت لباس انتقاد می‌کند، بپرسد کیفیت خوب چه چیزی است. لباسی که او در حال حاضر می‌پوشد، نایک و یا آدیداس هم نیست. اگر نایک و آدیداس بود جای حرفی نمی‌ماند، هر چند من آل اشپورت را کمتر از آن‌ها نمی‌دانم. برندی که سرمربی استقلال می‌پوشد را اصلا رقیب خودمان حساب نمی‌کنیم. یعنی آن برند از برند ما بهتر است؟

مالک شهرخودرو گفت لباسی با این کیفیت ندیده است

جعفری بیان کرد: تاکنون شاهد چنین رفتاری از هیچ شخص دیگری نبودم. اگر بازیکن یا مربی‌ای در تیم‌های دیگر هم نسبت به کیفیت انتقاد داشتند، می‌توانستیم به خودمان شک کنیم. البته در برخی موارد اعتراض‌هایی نسبت به نحوه رسیدن البسه وجود داشت که ما از این ایراد هم مبرا بودیم، زیرا ما اجناس را در دوبی به باشگاه‌ها تحویل می‌دهیم. به هر حال رسیدن اجناس به باشگاه‌ها دیر و زود داشت، اما هیچ کسی به کیفیت لباس‌ها اعتراض نداشت. در آخرین جلسه‌ای که با حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو داشتم، او به من گفت هیچ وقت باکیفیت‌تر از لباسی که تیمش در این فصل می‌پوشد، ندیده است. سپاهان در سکوت خبری از لباس‌های جدیدش  رونمایی کرد و تمام بازیکنان از طراحی و جنس لباس راضی بودند.  

اصراری نیست سرمربی استقلال برند ما را بپوشد

او گفت: حتی به فرض اینکه مشکلی وجود داشته باشد، آیا این نحوه اعتراض در نشست خبری درست است؟ البته من نشست خبری سرمربی استقلال را ندیدم، زیرا فرصت دیدن این نشست‌ها را ندارم، اما دوستانی که به من اطلاع دادند، گفتند او وسط صحبت‌های مدیر رسانه‌ای تیم چنین حرف‌هایی زده است. مدیر رسانه‌ای می‌داند هر مصاحبه‌ای که علیه حامی مالی تیم انجام شود، باشگاه باید برای آن تاوان بدهد. شاید سرمربی استقلال  این را بداند، اما برای او مهم نباشد. بپوش برادر! کسی با شما کاری ندارد و ما هیچ وقت شما را مجبور نمی‌کنیم که برند ما را بپوشی.  

شاید به سود برخی‌ها باشد که من نباشم، اما باشگاه‌ها ضرر خواهند کرد

جعفری بیان کرد: برند برای من نیست و حامی باشگاه است. آیا او نمی‌داند که اگر از این برند حمایت کند  و هواداران و دوست‌داران تیمش به خرید محصولات این برند تشویق شوند، منافعی برای باشگاه به دست می‌آید. اگر نمی‌داند که باید مطالعه کند و بداند قراردادی وجود دارد که براساس آن، حامی مالی، باشگاه را در سود فروش محصولاتش شریک کرده است. اگر هم می‌داند که در حال آسیب زدن به باشگاه است. با یک مصاحبه سرمربی یا بازیکن، هوادار ذهنیتش براساس حرف‌های او عوض می‌شود و تنها اتفاقی که می‌افتد این است که حامی مالی رغبتش برای ادامه همکاری با باشگاه را از دست می‌دهد. شاید به سود افراد باشد که من نباشم، اما باشگاه‌ها ضرر خواهند کرد.  

مجیدی لباس برند‌های فصل پیش استقلال را می‌پوشد

او تصرح کرد: برند همان لباسی که مجیدی در حال حاضر آن را بر تن می‌کند، فصل گذشته حامی باشگاه استقلال بود. اگر آن برند خوب بود، چرا باشگاه با آن قطع همکاری کرد و سراغ ما آمد؟ حتما ما بهتر بودیم. آن‌ها با حمایت از برند طرف قرارداد باشگاه، به باشگاه خود کمک می‌کنند و با بد گفتن از کیفیت لباس‌ها هم به باشگاه خود آسیب می‌زنند، نه به برند و وحید جعفری.  

نماینده آل اشپورت در ۱۷ کشور هستم و  در فوتبال ایران تنها نقش حمایتی دارم

جعفری گفت: من نماینده آل اشپورت در ۱۷ کشور هستم و  بار‌ها گفته ام که در فوتبال ایران تنها نقش حمایتی دارم و به عنوان یک ایرانی، این کار را وظیفه خودم می‌دانم. بابت این کار هم از هیچ باشگاهی، چیزی نخواستم. هر کسی به من مبلغی پرداخت کرده است، بیاید پولش را پس بگیرد. همیشه حمایت کردم و به طور رایگان، البسه در اختیار باشگاه‌ها گذاشتم. هدف من این نیست که از باشگاه‌ها چیزی به من برسد. امیدوارم همه به این نتیجه برسند که اگر حامی از طرف مجموعه باشگاه حمایت نشود، رغبتی برای برند‌های بزرگ‌تر که بیایند و با باشگاه آن‌ها همکاری کنند، باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
...حداقل تو این زمونه گربه برا رضای خدا موش نمیگیره...حمایت از باشگاهها...کار دلی کردن برا تیمم...و همه و همه داستان سرایی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چقدر حرف میزنی بابا
جمع کن دیگه زاغارت با اون برندت
آخرین اخبار