صعود نماینده فارس به لیگ برتر هندبال بانوان

تیم شیشه و بلور کاوه فیروزآباد با چهار برد، در جای سوم لیگ دسته یک هندبال بانوان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: در روز چهارم و پایانی رقابت‌های دسته یک هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که به میزبانی اهواز برگزار شد، تیم شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس با نتیجه ۲۵-۱۷ شهرداری قزوین را شکست داد و چهارمین برد خود در این مسابقات را کسب کرد.

او افزود: نماینده فارس در روز نخست ۲۰-۱۸ هیات هندبال ملایر را شکست داد و در روز دوم ۲۷-۲۱ هیات هندبال کردستان را از پیش رو برداشت و در روز سوم ۲۳-۱۶ مقابل آتریسا تهران به برتری دست یافت.

در پایان مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم‌های ریف اصفهان، شقایق دشت بوشهر و شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس با کسب مقام‌های اول تا سوم، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را بدست آوردند.

با صعود شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس به لیگ برتر هندبال بانوان، استان فارس در فصل آینده دو نماینده در این مسابقات خواهد داشت.

تیم شهید شاملی کازرون در فصل نخست حضور خود در رقابت‌های دسته برتر هندبال بانوان با کسب عنوان نائب قهرمانی، جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

تیم‌های بهمن بهبهان خوزستان، ریف اصفهان، شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس، شقایق دشت بوشهر، هیئت هندبال کردستان، هیئت هندبال ملایر همدان، آتریسا تهران و شورای شهرداری قزوین در مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار