صلاحیت ۱۷۱ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در مازندران تایید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدی دبیر ستاد انتخابات استان مازندران ،گفت: شورای نگهبان اسامی ۱۷۱ داوطلب نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان مازندران اعلام کرد که این اسامی به فرمانداری‌های ۹ حوزه انتخابیه استان ابلاغ شد.

او افزود: تبلیغات کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

محمدی از کاندیدا‌ها و طرفدارانشان خواست با عمل و تمکین به قانون، ستاد انتخابات را در برگزاری باشکوه انتخاباتی سالم و پرشور همراهی کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان مازندران گفت: مکان‌های مشخصی از طرف فرمانداری و شهرداری‌ها در شهر‌ها برای تبلیغات و نصب عکس و پوستر در نظر گرفته شده که کاندیدا‌ها و طرفدارانشان موظف هستند در آن مکان‌ها تبلیغات کنند و از تبلیغات در مکان‌ها و معابر عمومی و خصوصی دیگر پرهیز کنند.

محمدی ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده و انتظاار از مردم انقلابی و مومن استان این است که روز ۲ اسفند نیز با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کنند.


بیشتر بخوانید: ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار نفر واجد رای دادن در مازندران
بیشتر بخوانید: توزیع تعرفه‌ها و اقلام انتخاباتی تا چند روز آینده در مازندران


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.