رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران:

نتایج بررسی صلاحیت‌ها هنوز اعلام نشده است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران گفت: آنچه در فضای مجازی استان از رد یا تایید صلاحیت‌ها گفته می‌شود تنها حدس و گمان است.

حجت الاسلام زکوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: شورای نگهبان قرار بود دیشب نتایج بررسی صلاحیت‌ها را اعلام کند اما به دلیل حجم انبوه پرونده‌ها این نتایج هنوز اعلام نشده است.

او با بیان اینکه آنچه دیشب و امروز در فضای مجازی منتشر شده تنها حدس و گمان‌های شخصی است، ادامه داد: نتایج بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت‌ شده به وزارت کشور ارائه می‌شود تا از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران از داوطلبان انتخابات یازدهم مجلس خواست نتایج بررسی صلاحیت‌ها را از مبادی قانونی دریافت کنند.

حجت الاسلام زکوی افزود: داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید شدند، اما در این مرحله رد صلاحیت می‌شوند می‌توانند دوباره اعتراض کنند.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در مازندران گفت: نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۲ بهمن اعلام می‌شود و افراد تایید صلاحیت شده از ۲۴ بهمن می‌توانند تبلیغات انتخاباتی را آغاز کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار