ارسال بیش از ۲هزار اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس «کویر و زندگی» طبس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۲۵ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس «کویر و زندگی» ارسال شده است.

نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  بیش از ۲ هزار و ۶۲۵ اثر از ۴۰۸ هنرمند عکاس و فیلمساز به دبیرخانه اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس «کویر و زندگی» ارسال شده است.

او با اشاره به اینکه  از این تعداد ۳۱۰ اثر از عکاسان و ۱۲۵ فیلم از ۹۸ فیلمساز، به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی داوری، در هفته پایانی بهمن ماه، منتشر خواهد شد.

نبی زاده بیان کرد: اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس «کویر و زندگی» در گستره‌ی جغرافیایی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، قم و تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره، ۱۲ اسفندماه در شهرستان طبس، برگزار می‌شود.

او در پایان با اشاره به اینکه آثار دریافتی، برای داوری جمع بندی شده است، اظهار کرد: آقایان مهرداد اسکویی، ساعد نیک ذات و حسین نظری داوران بخش فیلم می‌باشند و دکتر علی قلم‌سیاه، سعید محمودی ازناوه و بردیا سعادت، بخش عکس جشنواره را داوری می‌کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.