معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان سمنان گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ ، در دو بخش کالایی و خدماتی نظارت تشدید می‌شود.

مهدی یحیایی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: قیمت مصوب تخم مرغ ۸۹۰۰ تومان است که این قیمت هم از طریق مرغ داران هم عمده فروشان و هم خرده فروشان باید مد نظر قرار بگیرد.

او افزود: مصوب شد که با همکاری سازمان جهادکشاورزی هم سازمان صنعت و معدن و تجارت و هم اداره دامپزشکی، نظارت بر قیمت تخم مرغ صورت بگیرد  و اگر تخلفی مشاهده شد، به تعزیرات گزارش شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: مصوب شد ساماندهی وانت‌بار‌ها از طریق دادستانی و پلیس راهور انجام و تخلفات به تعزیرات حکومتی گزارش شود.

یحیایی تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ از ۱۱/۱۲ لغایت ۱۵/۱ اجرا می‌شود و در دو بخش کالایی و خدماتی نظارت تشدید می‌شود. با فعالیت ۵۴ نیروی بازرس در سطح استان و از طریق تعزیرات حکومتی و اتاق بازرگانی و بازرسان اتاق اصناف نظارت صورت می‌گیرد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و سایر موارد عنوان شده در فصل هشتم قانون نظام صنفی مشاهده کردند، از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند و حتما پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.