رشد ۳.۵ درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گناباد

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان گنابادی از ابتدای امسال نسبت به پارسال ۳.۵ درصد رشد داشته است.

رشد ۳.۵ درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گنابادعلی آراسته رئیس اداره بهزیستی گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این بخش از ابتدای امسال با افزایش ۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۵۱ میلیارد ریال افزایش یافته است.
 
او ادامه داد: ۱۲۵ نفر برای بهره گیری از تسهیلات اشتغال زایی به بانک‌های عامل معرفی شده اند و ماهانه ۶۰۰ میلیون ریال بابت فرانشیز حق بیمه افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.
 
 رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: میزان کمک‌های مردمی و خیران در قالب ۱۴ مرکز خیریه فعال در گناباد به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ابتدای امسال ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹.۳ درصد افزایش یافت.
 
آراسته افزود: با هدف حمایت بیشتر از سالمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی گناباد دو پایگاه سلامت اجتماعی طی دو سال گذشته در این شهرستان راه اندازی و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض در اختیار این افراد قرار گرفته است.
 
او تصریح کرد: افزون بر ۴۵۰ میلیون ریال از ابتدای امسال بابت تامین هزینه‌های تحصیل ۲۳۰ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی گناباد پرداخت شد و بیش از ۱۳۰ کودک بی سرپرست و یتیم هم ماهانه یارانه دریافت می‌کنند.
 
رئیس اداره بهزیستی گناباد با بیان این که حدود دو هزار خانوار و افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند، گفت: پنج هزار و ۵۰۰ مددجو نیز زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۴ مرکز خیریه برای جلب مشارکت‌های مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.
 
انتهای پیام// ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار