آخرین دانستنی ها از انتخابات البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای و صندوق برای انتخابات مجلس در البرز پیش بینی شده است.

نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجنماعی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز گفت: ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای و صندوق رای برای انتخابات در البرز پیش بینی شده است که ۹۶ عدد از این تعداد سیار بوده و ۱۱۰۴ عدد از آن نیز ثابت است.

او با بیان این که انتخابات البرز در دو حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ برگزار می‌شود، افزود: در ابتدای امر ۳۷۹ نفر درمجموع در انتخابات مجلس البرز ثبت نام کرده بودند که ۷۴ نفر از این تعداد خانم بوده و ۳۰۵ نفر آن نیز آقا بودند.

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: تعداد شعب پیش بینی شده برای اخذ آرای مردم شهرستان در راستای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۱۴۳ شعبه در ساوجبلاغ ۱۲۵ صندوق ثابت و ۱۸ صندوق سیار، ۷۹ شعبه شهری و ۶۴ شعبه روستایی اعلام کرد.

صادقلو، فرماندار نظرآباد نیز گفت: در شهرستان نظر آباد ۹۹ شعبه اخد رای داریم که ۸۹ صندوق ثابت و ۱۰ شعبه سیار را خواهیم داشت که ۶۸ شعبه شهری و ۳۱ شعبه روستایی مستقر می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.