بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سوداگر مرگ در نکا / توقیف خودروی سرقتی در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹ کیلو و ۵۷۰ گرم مواد مخدر در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبر مبنی بر جابجایی و توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ زارع گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی ۹ کیلو و ۵۷۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

کشف ۶ فقره سرقت منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق خودروی سرقتی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک خودروی پژو در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت پلیس آگاهی پس از کسب این خبر، با اجرای طرح انتظامی و عملیاتی در کمتر از ۲۴ ساعت خودروی مورد نظر را در حال تردد در یکی از محور‌های این شهرستان مشاهده کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: ماموران در اقدامی عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

دستگیری ۳ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار