پژوهش علمی در درس آمادگی دفاعی

مدیر مدرسه بنیاد امام محمد باقر اصفهان گفت: ۱۰۴ پژوهش علمی در دو شاخه پدافند غیر عامل و جنگ نرم برای اولین بار در مدرسه بنیاد امام محمد باقر پایه متوسطه شعبه واثقی انجام شد.

عادل زاده مدیر مدرسه بنیاد امام محمد باقر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهانگفت: این مدرسه برای اولین بار در استان درس آمادگی دفاعی را به صورت پژوهش محور انجام داده است.

محسن عابدی دبیر درس آمادگی دفاعی در ادامه گفت: طرح درس بدین گونه است که دانش آموزان در مورد پدافند غیر عامل و جنگ نرم و زیر شاخه‌های آن تحقیقات لازم انجام میگیرد و در قالب پروپوزال تحویل میدهند. این تحقیقات بر اساس استاندارد‌های پژوهشی و برگرفته از سایت‌های دانشگاهی و کتاب‌های روز این موضوعات استخراج شده است.

او در پایان گفت: از جمله اهداف مورد نظر در این طرح این بود که اگر جوانی موضوعی را خودش تحقیق و نتیجه گیری کند یقینا آن نتیجه را به راحتی میپذیرد.

عابدی افزود: اگر بتوانیم این طرح درس را به صورت ملی در کل کشور پیاده سازی کنیم قطعا بازخورد خوبی برای جوانان ما خواهد داشت و از خطرات و آسیب‌های اجتماعی میتوانیم تا حدودی پیشگیری کنیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار