اجرای طرح لاله های روشن در مدارس اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح لاله های روشن با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با شهدا در سراسر کشور برگزار می شود.

اسماعیلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: برنامه‌هایی تحت عنوان لاله‌های روشن در سطح کشور به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او افزود: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور به یاد شهدای دانش آموز و شهیدان فرهنگی برگزار می‌شود. در این مراسم تلاش می‌شود تا با حضور خانواده‌های محترم شهدا در مراسمات مدارس، دانش آموزان آشنایی بیشتری با شهیدان هشت سال دفاع مقدس پیدا کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: حدود هزار و پانصد طرح مشابه و تحت همین عنوان در سراسر کشور برگزار می‌شود و تصمیم گرفته شده تا این مراسم در دهه مبارک فجر برگزار شود تا آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌هایی که شهدا در پی ترویج آن بودند، همگام با یکدیگر به دانش آموزان آموزش داده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان راجع به هدف برگزاری این برنامه‌ها خاطر نشان کرد: طرح لاله‌های روشن به یاد شهدای دانش آموز و شهیدان فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدا به دانش آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار