پایان مسابقات تنیس جام فجر در کرمان

مسابقات تنیس جام فجر استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

فرهاد فرهی مقدم، رئیس کمیته مسابقات هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس استان کرمان، جام فجر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یادمان سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" در دو بخش بانوان و آقایان در باشگاه اقبال کرمان برگزار شد.

او با اعلام اینکه بخش انفرادی بانوان با مدیریت زهره فرهی مقدم و سرداوری ارفع زنگی آبادی به مدت دو روز در باشگاه اقبال کرمان برگزار شد، افزود: در پایان این رقابت‌ها، جیران رشیدی، رعنا بارزمان، مه گل یزدان پناه و فاطمه ذکائی به ترتیب عناوین اول تا چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

فرهی مقدم تصریح کرد: رقابت‌های آقایان نیز با مدیریت فرهاد فرهی مقدم و سرداوری ارفع زنگی آبادی در دو بخش انفرادی و دوبل به مدت سه روز در باشگاه اقبال کرمان برگزار شد.

او بیان داشت: در نهایت، در بخش انفرادی این مسابقات ونداد غیبی و مسیح هژبری بر سکو‌های اول و دوم ایستادند و حمیدرضا زرکش و رادمان رفیعی نیز به طور مشترک سوم شدند.

رئیس کمیته مسابقات هیئت تنیس استان کرمان گفت: در بخش دوبل نیز محمود بصیریان ـ ونداد غیبی اول شدند، احمد موذن ـ مسیح هژبری بر سکوی دوم ایستادند و تیم‌های حمید روشنی ـ فارس فروغی و رادمان رفیعی ـ علی زهی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

فرهی مقدم افزود: مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ساعت ۱۶ فردا پنج شنبه ۲۴ بهمن جاری با حضور مسئولان و جامعه تنیس کرمان در محل باشگاه تنیس اقبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار