نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مشارکت بالا از سوی مردم در انتخابات ضروری است

آیت الله شاهچراغی گفت: حضور گسترده و مشارکت بالا از سوی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان سمنان بابیان اینکه حضور گسترده و مشارکت بالا از سوی مردم در انتخابات مجلس ضروری است گفت: مردم باید کسانی را روانه مجلس کنند که کاردان بوده و در زمره صلحا باشند.

او افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی استان سمنان همواره در برهه‌های و مقاطع حساس انقلاب به‌ویژه در برگزاری انتخابات ادوار گذشته پشتیبانی خود را از انقلاب نشان داده‌اند و در این حوزه جزو استان‌های ممتاز بوده‌اند و امیدواریم این بار نیز حضوری چشمگیر داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی گفت: دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان سمنان وظیفه خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تخلف همراه با مشارکت بالای مردم انجام داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: کاندیدا‌های انتخاباتی باید از هرگونه عمل خلاف اخلاق و قانون تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

او راه‌اندازی سیستم مدیریتی و ساخت دستگاه احراز هویت برخط را اقدامی شایسته از سوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی این سیستم از ایجاد هرگونه خطا و انحراف در امر انتخابات جلوگیری می‌شود.

آیت الله شاهچراغی در پایان گفت: مردم استان سمنان روز گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود در این راهپیمایی حماسه‌ای دیگر آفریدند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار