فرمانده سپاه استان سمنان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن امنیت ملی کشور است

سردار دامغانی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو ضامن امنیت ملی کشور است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو ضامن امنیت ملی و آبادانی هر چه بیشتر کشور است.

او با بیان اینکه امروز مردم استان سمنان یک‌صدا با مردم سراسر کشور به میدان آمدند تا به دشمنان و بدخواهان این انقلاب و نظام بگویند پشتیبان ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب هستند افزود: ملت ایران همواره پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده است.

سردار دامغانی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار و عزت نظام و وحدت و همبستگی ملت ایران برابر مستکبران جهان است تصریح کرد: مردم استان سمنان امروز آمدند تا به دشمنان انقلاب نشان دهند هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب و عهدی که با امام خمینی (ره) بستند را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سیلی مردم کشور به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت و ملت با مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند آینده سیلی محکم را به دشمنان خواهد زد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.