مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سخنرانی خود در مسجد روستای افتر به مناسبت دهه فجر با بیان اینکه امروز دشمنان با اصل انقلاب کار دارند و دشمنی آن‌ها با اسلام تمام نمی‌شود گفت: دشمنان با نقشه‌های خود به دنبال براندازی انقلاب بودند که خون سردار سلیمانی نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

او با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال جنگ روانی هستند افزود: دشمنان در حال حاضر در فضای مجازی در حال دروغ و شایعه پراکنی هستند که مردم باید با آگاهی به دروغ‌های دشمنان توجه نکنند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مایه عزت و اقتدار کشور است گفت: حضور مردم در انتخابات نا امیدی دشمنان را در پی دارد و کشور را نیز بیمه می‌کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رای مردم در انتخابات ایجاد قدرت برای مقام معظم رهبری است افزود: انتخاب نماینده‌ای که پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشد و مجلسی انقلابی را تشکیل دهند در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

او در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است تصریح کرد: قطار انقلاب با رهبری آیت الله خامنه‌ای همواره در حال حرکت است و هرکسی در مقابل قطار انقلاب بایستد رسوا خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) با بیان اینکه خدا ملت ایران را انتخاب کرده است برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) گفت: انقلاب اسلامی ایران نیازمند مسئولانی دلسوز، انقلابی و ولایت مدار است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را برپا کردند و این‌ها از الطاف خدای تعالی است گفت: نسل جوان و نوجوان بعد از انقلاب خبر ندارند که در زمان طاغوت چه اتفاقاتی در این کشور افتاده است و این وظیفه ریش‌سفیدان و نسل انقلاب است که به آن‌ها بگویند چه ظلم و فسادی قبل از انقلاب انجام می‌شد که مایه فقر و تباهی مردم بود.

او افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری با اقتدار می‌فرمایند مذاکره نخواهیم کرد و جنگی نخواهد شد باید پیش رفت چراکه دشمن امروز از اقتدار موشکی ما می‌ترسد و در پایگاه‌های خود در منطقه امنیت و آرامش ندارند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با تأکید بر اینکه دشمنان در چهار دهه گذشته همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی علیه انقلاب اسلامی هستند افزود: ملت ایران همانطور که در ۲۲ بهمن با حضور خود حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند در انتخابات پیش رو نیز مشارکت پرشور داشته باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.