مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح ۲ باب مدرسه در شهرستان رامشیر با حضور استاندار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان گفت: باتوجه به اهمیت ارتقا و افزایش فضا‌های آموزشی در مناطق مختلف بخصوص روستا‌ها و مناطق محروم استان، ۲ باب مدرسه در شهرستان رامشیر با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی و شهرستان افتتاح شدند.

۲ باب مدرسه در رامشیر به بهره برداری رسید

او افزود: مدرسه ۶ کلاسه مصطفی خمینی (ره) در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۵۰۰ متر مربع در روستای صفحه رامشیر به بهره برداری رسید.

به گفته قربانی، برای احداث و تجهیز و آماده سازی این مدرسه روستایی، اعتباری معادل ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در ادامه بیان داشت: همچنین مدرسه راهنمایی شبانه روزی نیز در این شهرستان افتتاح شد.

۲ باب مدرسه در رامشیر به بهره برداری رسید

این مقام مسئول، مساحت این مدرسه را ۸ هزار متر مربع، مساحت ساختمان‌های جانبی را ۳۰۰ متر مربع و زیربنای آموزشی را ۹۴۰ متر مربع عنوان و اظهار کرد: اعتباری معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل طرح‌های ملی و استانی هزینه شده است.

براساس این گزارش؛ صبح امروز نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدرسه ۳ کلاسه خیرساز نیز در یکی از روستا‌های اهواز افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.