محموله‌های موادمخدر به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه این استان برای تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر امن نیست، گفت: ۱۳۶ کیلوگرم تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در اجرای طرح برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از جابجایی ۲ محموله مواد مخدر آگاه شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری عوامل انتظامی شهرستان هندیجان یک دستگاه وانت را شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند و پس از بازرسی از خودرو توقیفی، ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک بالفافه کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در ادامه این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را در کلانشهر اهواز شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۷۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با لفافه را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع این ۲ عملیات ۱۳۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.