جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی iQOO 3 5G ویوو

به تازگی اطلاعات جدیدی از iQOO 3 5G، گوشی مورد انتظار ویوو، در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویوو یکی از شرکت‌های نسبتا معروف چینی است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر در دنیای گوشی‌های همراه تلاش می‌کند. این شرکت با استفاده از استراتژی معروف چینی‌ها در حال گسترش محصولات خود در سراسر جهان است. اگر برای شما سوال پیش آمده که این استراتژی چیست باید به شما بگوییم جواب ساده است، فروش بالا با سود کم. این شرکت‌ها گوشی‌های بسیار خوبی را در تیراژ بالا و با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند و بدین شکل افراد بسیاری در سراسر جهان به محصولات خود عادت می‌دهند.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از iQOO 3 5G 

گوشی iQOO 3 5G که روز گذشته تبلیغ آن را در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشاهده کردیم، قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه رونمایی شود. مراسم رونمایی این دستگاه به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت. مراسم به صورت زنده از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بعدازظهر به وقت چین شروع خواهد شد.

تاکنون تائید شده است که گوشی iQOO 3 5G با حافظه UFS ۳.۱ عرضه شده و دارای دوربین چهارگانه در پشت خود خواهد بود. از آن‌جایی که این دوربین چهارگانه دارای شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است، کاربران گوشی می‌توانند تصاویر بسیار زیبایی ثبت کنند.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی iQOO 3 5G ویوو


بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی


این گوشی دارای یک دکمه پاور قرمز رنگ در سمت راست خود است که با دکمه صدا همراهی شده و احتمال می‌رود دکمه‌های حساس به لمس نیز در این بخش وجود داشته باشند. هنوز اطلاعات دیگری از این دستگاه توسط ویوو به صورت رسمی منتشر نشده است، اما ما اکنون اطلاعات پردازنده‌های این دستگاه را به لطف سایت Geekbench و آزمایش‌هایش داریم. بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ SoC استفاده می‌کند که به وسیله یک رم ۱۲ گیگابایتی همراهی می‌شود.

این گوشی هوشمند همچنین در سایت TENAA نیز حضور پیدا کرده و تمامی مشخصات داخلی آن فاش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار