امکان ترکیب اموجی در قابلیت جدید Gboard

شرکت گوگل در حال انتشار یک بروزرسانی است که در آن کاربر می‌تواند اموجی‌های مختلف را با یکدیگر مخلوط کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل در حال انتشار یک قابلیت کاملا جدید برای کیبورد‌های Gboard است. این قابلیت جدید Emoji Kitchen یا همان آشپزخانه اموجی نام دارد. این بروزرسانی جدید درواقع یک بسته اموجی تازه است که از تعدادی شکلک‌های ترکیب شده تشکیل می‌شود. نحوه کارکرد این قابلیت به این صورت است که کاربر نام یک شکلک را بر روی Gboard تایپ می‌کند و سپس استیکر مربوطه نمایان می‌شود، پس از آن اموجی تایپ شده با تمام شکلک‌های دیگر ترکیب می‌شود و یک اموجی جذاب و جدید را تشکیل می‌دهد. برای مثال اگر فرد اموجی گاوچران را انتخاب کند نرم‌افزار به وی چند اموجی پیشنهاد می‌دهد که شامل شکلک خنده، ناراحت، روح، قلب و چند عنوان دیگر می‌شوند.

امکان ترکیب اموجی در قابلیت جدید Gboard

جزئیات این قابلیت

یک حساب کاربری در فضای مجازی با انتشار تصویری این قابلیت را کمی ساده‌تر به مخاطبین توضیح داده است. این حساب کاربری که توسط یک ربات ساخته شده اداره می‌شود معمولا استیکر‌ها و اموجی‌های متفاوتی را تولید می‌کند. این ربات همچنین اخیرا یک بسته از اموجی‌های جدید خود را به صورت رایگان برای اپلیکیشن iMessage در دسترس قرار داده است تا کاربران بتوانند با قابلیت جدید آشنا شوند. گفتنی است ایده و بروزرسانی شرکت گوگل کمی با فعالیت‌های این ربات تفاوت دارد و به هیچ وجه کپی برداری از این حساب نیست. در این بروزرسانی هیچ رباتی فعالیت مربوط به ترکیب شکلک‌ها را انجام نمی‌دهد و تمام طراحی‌ها توسط کارکنان و طراحان گوگل صورت گرفته است.

امکان ترکیب اموجی در قابلیت جدید Gboard

از همین جهت اموجی‌های منتشر شده توسط شرکت گوگل، به دلیل تمرکز بیشتر، از کیفیت و جذابیت طراحی بالاتری برخوردارند. متاسفانه این اموجی‌ها پس از ترکیب شدن به قالب استیکر در می‌آیند و افراد قادر نخواهند بود که آن‌ها را در متن پیام خود جای دهند. همچنین یکی از شرایط اصلی این ترکیب وجود یکی از شکلک‌های اصلی با صورت زرد است. با این حال همچنان این قابلیت برای بسیاری از کاربران جالب و دوست داشتنی به نظر آمده است. زمان دقیق انتشار این بروزرسانی مشخص نیست، اما منابع خبری معتقدند این قابلیت به زودی بر روی Gboard در دسترس قرار خواهد گرفت. زمانی که این قابلیت فعال شود کاربران تنها نیاز دارند که یک اموجی را انتخاب کنند، پس از آن برنامه به صورت پیش‌فرض پیشنهادات خود را به کاربر ارائه می‌دهد.

امکان ترکیب اموجی در قابلیت جدید Gboard


بیشتر بخوانید: جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی iQOO 3 5G ویوو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار