راه ارتباطی ۵۳ روستای استان کردستان به دلیل کولاک مسدود است

رییس مرکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: هم اکنون راه ارتباطی ۵۳ روستای استان به دلیل کولاک مسدود شده که راهداران برای بازگشایی این مسیرها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  دانش زندی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از جاده های منتهی به شهرستان سقز از جمله سقز - بانه، سقز - دیواندره شاهد وزش شدید باد و کولاک است ،گفت:برای تردد ازاین مسیرها رانندگان باید  از زنجیر چرخ استفاده کنند.

اومچنین از بازگشایی محور سقز - مریوان خبر داد و افزود: این محور روز گذشته به علت شدت کولاک برای افزایش ایمنی سفرها بسته شد و از ورود خودروها به این مسیر ممانعت بعمل آمد.

رییس مرکز مدیریت راه های راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: هم اکنون راه ارتباطی ۵۳ روستای استان نیز به دلیل کولاک مسدود شده که راهداران برای بازگشایی این مسیرها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

زندی یادآور شد: راهداران در روز گذشته ۲ هزار و ۴۰۴ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای بین شهری و ۸۵۰ کیلومتر نیز در محورهای روستایی انجام دادند.

او تاکید کرد: ۶ مورد ریزش برداری بهمن و رهاسازی ۲۸۰ خودرو و اسکان ۲۱۰ مساقر در راه مانده در راهدارخانه های استان از خدمات ارائه شده توسط راهداران در شب گذشته است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.