ممنوعیت تردد ماشین سنگین دربرخی مسیر‌های استان کردستان

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت:عبور خودرو‌های کشنده به دلیل شرایط جوی از مسیر سنندج به دیواندره و از سنندج به مریوان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ عیسی گوهری گفت:عبور خودرو‌های کشنده به دلیل شرایط جوی از مسیر سنندج به دیواندره و از سنندج به مریوان از شب گذشته تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

او تاکید کرد: عبور خودرو‌ها از سنندج به دیواندره امکان‌پذیر است، اما از دیواندره به سقز و بانه بدلیل کولاک شدید و بارش سنگین برف مسدود شده و امکان تردد هیچ خودرویی از شب گذشته تاکنون وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه استان کردستان از رانندگان خواست با ماموران پلیس راه و راهداران نهایت همکاری را داشته باشند و با توجه به اینکه کولاک شدیدی در محور‌های مسدود شده حاکم است و راننده دیدی بیشتر از یک متر ندارد، اصراری به عبور از محور‌های مسدود برای حفظ ایمنی جان خود و سرنشینان شان نداشته باشند.

براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی فعال که از اواخر وقت پنجشنبه ۱۷ بهمن استان را فرا گرفته تا دوشنبه ۲۱ این ماه تداوم دارد.

این سامانه سبب بارش برف و باران، وزش شدید باد، در ارتفاعات و گردنه‌ها کولاک برف، مه و کاهش دمای هوا می‌شود و فعالیت آن در نیمه غربی شامل بانه، مریوان، سروآباد، منطقه اورامان، سقز و منطقه سرشیو از شدت بیشتری برخوردار باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.