سپاهان فاتح دربی هفته هفدهم لیگ فوتبال بانوان

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۵ بهمن ماه با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۵ بهمن ماه با برگزاری دیدار در شهر‌های اصفهان، ایلام، شیراز و سنندج برگزار شد. دیدار ۲ تیم شهرداری بم و همیاری آذربایجان غربی به دلیل انصراف نماینده ارومیه از بازی با حریف،  بر صفر به سود بمی‌ها پایان یافت و دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و آویسا خوزستان به دلیل شرایط جوی نامساعد لغو شد.

نتایج سایر بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان ۴ - ۰ ذوب آهن

تیم فوتبال بانوان سپاهان با زدن ۴ گل پیروز دربی اصفهان شد. در این بازی هاجر دباغی دبل کرد، مریم رهیده و صفورا جعفری هر کدام یک گل به ثمر رساندند. سپاهان با این  امتیاز خودش را به حریفان صدر جدولی نزدیک‌تر کرد.

پالایش گاز ایلام ۲ - ۰ نماینده بوشهر

ایلامی‌ها با شکست حریف بوشهری خود، ۳ امتیاز این بازی را کسب کردند و باانگیزه بالایی راهی دیدار هفته آینده شدند. در این بازی زهرا حاتم نژاد ۲ گل تیم پالایش را به ثمر رساند.

آذرخش زاگرس شیراز ۱ - ۲ هیات البرز

بازیکنان تیم البرز توانستند در خانه شیرازی‌ها حریفشان را شکست دهند. در این بازی ثنا صادقی گل‌های نماینده البرز را به ثمر رساند.

وچان کردستان ۰ - ۳ شهرداری سیرجان

در حساس‌ترین دیدار این هفته، تیم شهرداری سیرجان با تک گل شبنم بهشت و دبل افسانه چترنور از سد حریفش عبور کرد تا انتقام شکست دور رفت را از وچانی‌ها بگیرد.


بیشتر بخوانید: دربی اصفهانی‌ها در هفته هفدهم لیگ فوتبال بانوان


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار