آیت الله دری نجف آبادی:

مجلس ما باید محفل اخلاق و ادب و امانت داری باشد

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک به شرح ویژگی های مجلس کارآمد پرداخت.

مجلس ما باید محفل اخلاق و ادب و امانت داری باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:با وجود برف و سرما، مردم وفادار جمهوری اسلامی به خیابان‌ها آمدند امید است که همین حضور در پای صندوق‌های رای پر شور‌تر باشد
وی افزود: در انتخابات بیش از ۷۰۰۰ نفر توسط شورای نگهبان تایید شدند که امید است با بصیرت و تحقیق در انتخابات شرکت کنیم، چرا که مجلس باید کانون اخلاق و ادب و امانت داری و صداقت پیشگی باشد. نمایندگان نقش اصلی را در حل مشکلات کشور دارند، و باید مشکلات را دقیق ببینند.
وی ضمن اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات، نامزد‌ها و طرفداران ان‌ها را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد و گفت: نامزد‌ها و طرفداران از تخریب یکیدگر پرهیز کرده و فقط با بیان برنامه ها‌ی قابل اجرا / تبلیغ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران شهیدش گفت :خدارا بر نعمت هایی همچون وجود سردار سلیمانی شاکریم. همان طور که مقام معظم رهبری  درمورد دشمنان اسلام گفتند به معنای واقعی آنان دستان اهنی و ظالمانه خود را در دستکش مخملین پوشانده اند.

داستان مکتب امام ره و شهید سلیمانی ها پایان ندارد

خون سپهبد شهید ما آنقدر پر برکت است که بعد از چهل روز همچنان آزادگان جهان را جذب می کند و همانطور که داستان کربلا پایان ندارد داستان مکتب امام ره و شهید سلیمانی ها نیز ادامه دارد. این شهادت ها برای ما درس و افتخار است و مایه ی سرپا ماندن شجره طیبه انقلاب است.
وی همچنین اظهار کرد :ما باید با کار و تلاش وجود تحریم ها را جبران کنیم   تلاش بیشتر هم وظیفه اجتماعی و هم شرعی ماست. در تمام ابعاد جامعه جهاد لازم است، جهاد اقتصادی ، اجتماعی لازم است.
انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.