انتخابات نماد قدرت ملی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انتخابات نماد قدرت ملی است، حضور همگانی در انتخابات و پای صندوق‌های رای را اصل مهم برای افزایش اقتدار و امنیت کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر گفت: انتخابات نماد قدرت ملی است، حضور همگانی در انتخابات و پای صندوق‌های رای اصل مهم برای افزایش اقتدار و امنیت کشور است.

اوبا اشاره به اهمیت انتخابات از روز دوم اسفند به عنوان روز جهاد اکبر یاد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی به ایران و امنیت ان علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند و حضور همگانی در انتخابات لازم و ضروری است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انتخابات نماد قدرت ملی است و نباید آن را زیر سوال برد گفت: نمک شناسی آن است که قدرشناسی کنیم و انتخابات را مورد تشکیک قرار ندهیم، زیرا انتخابات در کشور از همه جای دنیا سالم‌تر و منظقی‌تر است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه دشمنان نقشه‌هایشان را برای انتخابات برنامه ریزی کرده‌اند، خواستار بصیرت مردم شد و افزود: نباید میدان و فرصت به دشمن و فتنه گران داد و نباید انتخابات و شورای نگهبان را زیر سوال برد و نباید گفت انتخابات تشریفاتی است، زیرا این بزرگترین ضربه به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ساری با اشاره به شروع تبلیغات انتخابات مجلس از داوطلبان و طرفداران خواست تا اخلاق را رعایت کنند و یکدیگر را تخریب نکنند و گفت: داوطلبان برنامه‌ها و حرف‌های خود را بگوییند و از دادن وعده‌های بلندپروازانه و نادرست پرهیز کنند.

حجت الاسلام محمدی، حسن انتخاب و انتخاب احسن را امری مهم و ضروری دانست و خواستار شناسایی افراد لایق برای ورود به مجلس شد و گفت: شایسته‌ترین‌ها را انتخاب و روانه مجلس کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار