معرفی نفرات برتر لیگ کورسی استان فارس

تیم کاپیتان قهرمان مسابقات دوچرخه سواری کورسی استان فارس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد کشاورز رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: مرحله پایانی لیگ دوچرخه سواری کورسی استان فارس به میزبانی شهرستان اوز برگزار شد و در دور حذفی رده سنی نوجوانان مرتضی کوه مال جهرمی از مدال الف جهرم قهرمان شد و محمد رفیعی و فاضل پیامی از اوز به ترتیب دوم و سوم شدند و دور حذفی رده سنی جوانان مهدی سعیدی فارسی از تیم مدال الف جهرم، محمد مهدی محمدی از داراب و محمد شکوهی رکابزن تیم کاپیتان ب شیراز عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

او افزود: در رقابت حذفی رده سنی بزرگسا، سهراب پیلتن از تیم مدال ب جهرم در جای نخست قرار گرفت، مجتبی زینلی از تیم کاپیتان شیراز نائب قهرمان شد و محمد قناعت پیشه از مدال الف جهرم به مدال برنز رسید.

رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس اظهار کرد: در بخش استقامت جوانان مهدی سعیدی از جهرم، محمد جواد نوروزی از تیم اوز و محمد مهدی محمدی از داراب به مدال طلا، نفره و برنز دست یافتند و در استقامت رده سنی بزرگسالان فرشید صلاحیان دوچرخه سوار تیم کاپیتان ب شیراز موفق به کسب مقام نخست شد و سجاد شهریاری و محمد دهباشی دیگر رکابزنان تیم کاپیتان ب شیراز دوم و سوم شدند.

درمجموع امتیازان تیمی لیگ دوچرخه سواری رده سنی جوانان استان فارس تیم کاپیتان ب شیراز با ۵۴۶ امتیاز مقام بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم داراب با ۴۶۵ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم مدال ب جهرم با ۴۰۰ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

در مجموع امتیازات تیمی در رده سنی بزرگسالان هم تیم کاپیتان الف شیراز با ۷۷۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم کاپیتان ب شیراز با ۵۷۵ و مدال ب جهرم با ۵۲۰ امتیاز، عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در مرحله پایانی لیگ کورسی دوچرخه سواری استان فارس ۸۰ رکابزن در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش انفرادی و تیمی و با حضور تیم‌هایی از شیراز، جهرم، داراب، فسا، اوز، لار، لامرد و خنج حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار