دوچرخه سواری مدیران فارس همزمان با هفته هوای پاک

همزمان با سه شنبه های بدون خودرو و هفته هوای پاک، جمعی از کارکنان دستگاه‌های دولتی در شیراز مسافتی را به شکل نمادین دوچرخه‌سواری کردند.  

دوچرخه سواری مدیران فارس همزمان با هفته هوای پاکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل حفاظت محیط زیست و مسوولین استانی در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی استفاده از دو چرخه در سطح شهر شیراز همزمان با هفته هوای پاک و سه شنبه‌های بدون خودرو صبح امروز ۱ بهمن ماه در سطح شهر شیراز رکاب زدند.

در این حرکت نمادین رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، حمید ظهرابی، مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس، مدیران و مسوولین استانی با دوچرخه رکاب زدند تا استفاده از این وسیله نقلیه سالم را بار دیگر یادآور ‏شوند. ‏

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس هدف از برگزاری این مراسم را توجه همگان به رعایت اصولی که منجر به حفظ محیط ‏زیست سالم و پاک می‌شود، ضروری دانست.

او افزود: با توجه به اینکه خودروها‏ سهم زیادی در آلودگی هوای کلانشهر شیراز دارند از اینرو استفاده بهینه از این وسایل نقلیه و جایگزینی آن با دوچرخه باید با عزم و اراده عمومی بعنوان فرهنگ نهادینه شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار