همایش ناظران انتخابات در زرندیه

ناظران انتخابات مجلس شورای اسلامی در زرندیه گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،ناظران شورای نگهبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در همایش آموزشی در فرمانداری این شهرستان در شهر مامونیه گردهم آمدند.

همایش ناظران انتخابات در زرندیه

سید احمد طباطبائی رئیس دفتر هئیت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس در شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: همایش آموزشی ناظران شورای نگهبان به ایم نظور برپا شد تا روند انتخابات به نحو احسنت برگزار بشود.

طباطبائی افزود: الحمدالله این همایش با شکوه برگزار شد و اکثر ناظرین در این همایش شرکت کردند و مربیان آموزش‌هایی را که در مرکز استان فراگرفته بودند به ناظرین شهرستان زرندیه هم آموزش دادند تا به امیدا خدا از انتخابات مجلس سرافراز بیرون آییم.

او با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آرای مردم امانتی دست ماست اضافه کرد: با توجه به اینکه نقش شورای نگهبان در انتخابات کلیدی هست باید به ناظرین محترم آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به نحو احسنت انتخاباتی سالم را رقم بزنند.

شهرستان زرندیه حوزه فرعی حوزه انتخابیه شهرستان ساوه و زرندیه است و ۵۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم دراین حوزه فرعی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.