توکلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در کنکور ۹۹، ساعت ۲۴ فردا شب (یکشنبه، ۲۷ بهمن) به پایان می‌رسد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ثبت نام در کنکور سراسری از روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن از طریق سازمان سنجش آغاز شد. این فرصت ساعت ۲۴ فردا ( یکشنبه، ۲۷ بهمن)  پایان می‌پذیرد.

توکلی ادامه داد: شرکت در کنکور سراسری رشته‌های تحصیلی با آزمون ۹۹ برای ورود دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد است.

او بیان کرد:  پذیرش در هر یک از کد رشته‌ها محل‌های با آزمون بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیلی همانند آزمون سراسری سال گذشته انجام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز (شنبه، ۲۶ بهمن) تعداد ۹۱۶ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

او تصریح کرد: کلیه داوطلبان علاقمند به ثبت نام در رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۹۹ ضرورت دارد با مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق اطلاعیه تکمیلی و مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن برابر ضوابط و دستوالعمل‌های مربوطه نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

توکلی گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً اقدام به ثبت نام نکرده اند، در صورت تمایل می‌توانند  تا ۲۷ بهمن نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

او یادآوری کرد: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ از روز دوشنبه، نهم تیر لغایت یازدهم تیر ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت قرار می‌گیرد. نتیجه نهایی این آزمون در نیمه دوم شهریور سال آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
چی تودرس خوندن فقط وقت تلفی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
عجب!
آخرین اخبار